junibebi89
Gift med forumet
Hva skjer med det nå? Flere om det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir mett gudskjelov, men det tar tid! Trenger mye.
To skiver, en yoghurt og et glass melk går lett. Også må jeg ta meg sammen for å ikke finne flere skiver. Av middag og dessert kan jeg egentlig stappe innpå uendelig, men prøver å gi meg når de andre gir segGud jeg og.. er helt sykt. Hva spiser du til frokost? Normalt spiser jeg to brødskiver, men det strekker jo ikke til nå! Bynte på en go morgen i tillegg jeg nå... æff..
I wish! Hvis jeg spiser jeg mett klokken 12, så er jeg stappmett resten av dagen
Har det sånn jeg ogHehe men tror det egentlig er etter jul, at jeg strakk ut magesekken litt
![]()
Hadde sånn i begynnelsen etter at kvalmen hadde gitt seg nok til at jeg fikk i meg mat. Spiste og spiste! Magen min var som et bunnløst hull
Den siste uken har jeg vært som før svangerskapet med tanke på mat. Blir aldri sulten. Er 19+4 i dag.
Gjerne ! Spiser en gang om dagen jeg, gått ned 10 kg.. så vil gjerne ha matlyst og spise mye !Åh.. hehe.. kan vi bytte... Har hatt konstant hungersnød i flere dager nå.. send det over til meg.. så kan jeg sende litt av mitt til deg
![]()
Gjerne ! Spiser en gang om dagen jeg, gått ned 10 kg.. så vil gjerne ha matlyst og spise mye !
Takk !Da er mettheten på vei !Sånn! Da har jeg tankeoverført til deg!. Hvis den kommer så vær forberedt på å spise deg til gale
. Sender du over ditt?
![]()
Takk !Da er mettheten på vei !