spiser og spiser men blir ikke mett?

Jeg synes ikke jeg spiser så store porsjoner, men jeg spiser ofte. Spiser definitivt mye mer enn før.

Har det sånn jeg og:p Hehe men tror det egentlig er etter jul, at jeg strakk ut magesekken litt:p

Hadde sånn i begynnelsen etter at kvalmen hadde gitt seg nok til at jeg fikk i meg mat. Spiste og spiste! Magen min var som et bunnløst hull :p

Den siste uken har jeg vært som før svangerskapet med tanke på mat. Blir aldri sulten. Er 19+4 i dag.

Jeg spiser ca 6 ganger til dagen, men spiser bare litt, men til middag i går spiste jeg kjempemye og ble likevel sulten 2 timer senere :-P så må nok holde meg til små porsjoner når jeg må ha mat så ofte :-)

Gud jeg og.. er helt sykt :o. Hva spiser du til frokost? Normalt spiser jeg to brødskiver, men det strekker jo ikke til nå! Bynte på en go morgen i tillegg jeg nå... æff..
To skiver, en yoghurt og et glass melk går lett. Også må jeg ta meg sammen for å ikke finne flere skiver. Av middag og dessert kan jeg egentlig stappe innpå uendelig, men prøver å gi meg når de andre gir seg :p

Hadde sånn i begynnelsen etter at kvalmen hadde gitt seg nok til at jeg fikk i meg mat. Spiste og spiste! Magen min var som et bunnløst hull :p

Den siste uken har jeg vært som før svangerskapet med tanke på mat. Blir aldri sulten. Er 19+4 i dag.

Ja! Som et bunnløst hull! XD :(. Alt jeg putter nedi faller bare rett igjennom. Skjønner ikke at det går an. Tom etter middag blir jeg sulten på 1t igjen!!! Og da har jeg spist myyyyeee middag!!

Åh gud.. håper det roer seg ned til da for meg og.. nå er livet mitt og spise og spise og spise for 0 scoring.. :(. Er 17 uker bare på søndag.. takk for litt comfort uansett, kan jo ikke fortsette sånn ♡

Jeg er nesten litt motsatt spiser nok og ofte, men blir så innmari fort mett! Litt frustrerende når vi lager god mat som jeg har hatt lyst på lenge, så blir jeg mett før jeg har spist halvparten ☺️

Jeg hadde en periode etter kvalmen der eg begynte å spise masse. Fylte på og ble aldri mett. Nå har eg gått tilbake til å spise normalt ☺

Back
Topp