spiser og gulper å spiser og gulper

BTM

Glad i forumet
Augustlykke 2015
HELE TIA! blir nesten bekymret for om han får i seg nok melk jeg, med all denne gulpingen..han virker jo sulten igjen nesten med en gang, er dette normalt?? virker jo som jeg har nok melk i hvertfall.. men er det noen måte å få han til å holde på maten mer eller? uff blir helt sår i puppa jo[:-]

ORIGINAL: SecondTimeAround

Aron slet også med dette, og jeg spurte helsesøster om det i går. Hun sa at den vanligste grunnen til at de gulper er at de spiser for mye og/eller for fort!! Hun ba meg ta pause ca. halvveis i spisingen å la han rape før jeg fortsatte med resten. Nå får han flaske da, så det er litt lettere å se når han er halvferdig... Men om han pleier å spise i 20 min, så ta pause etter 10... Det har hvertfall funket for oss!!! Ingen gulp siden i går, og han pleier å gulpe etter hvert måltid! [:D][:D][:D]

så bra, skal prøves ut

har samme greien her, hun spiser og gulper og spiser og gulper... jeg bare gir henne påfyll når hun har gulpet og vil ha mer, det er jo alltids litt igjen i puppen... ble bra lei i gårkveld, da holdt hun på å småspise i ett fra klokken halv sju til midnatt - GAH!

i dag har det gått mye bedre.

har hatt det sånn med begge de to andre også, og det gikk seg til med begge to, så regner med det ordner seg med denne tøtta også.

Back
Topp