Spiser ofte??

Vi lot Leah spise altfor ofte den første måneden. Da var det mest trøstespising vil jeg si. Straks hun gråt, fikk hun mat, og det er ikke bra. Nå har vi opphold på 2 til 3 timer, avhengig om hun sover e.l. Har rutine på det, så det går helt fint [:)]

Her spises det ca hver tredje time på dagtid. Litt sjeldere på natta.

Her spiser han ca hver andre time på dagen. Noen ganger kan det gå tre timer. På kvelden og mårran hender det seg han spiser hver 1 1/2 time. Men så sover han også ti timer i strekk på natta da...

hver 3.-5.time. Varierer noe mellom dette, kommer an på hvor lenge hun sover og om hun sover nok. Hun sier ifra selv når hun er sulten nå [:)]

Her går det sjelden mer enn 2 timer mellom hvert måtid. På morran og kvelden kan det i perioder bare gå 1 time fra hun  avslutter et måltid til hun starter  neste... Det er ofte!! Men jeg merker at det er litt på bedring nå, går oftere 2 timer nå enn før.. og det hender at det kan gå 2 1/2 - 3 timer innimellom. Det er litt godt.. å slippe å lufte puppen heele tida, hehe[:)]

Her sover snuppa lenge om natta, men på dagtid kan det være spising ofte. 1,5 - 2 timer er det oftest mellom måltidene, begynner å kunne være 3 innimellom nå. Kan ikke beregne det noe særlig, så jeg er glad hun tar flaske (pumper), hadde ikke kunnet gått langt unna ellers..
På kvelden "spiser hun seg opp" til lang søvn (7,5 time pluss minus) så vi har bare gjort det til en vane at hun spiser av et bryst- stelles og evt bades, på med pysj, neste bryst og så sove..

Back
Topp