Spiser ofte om natten

chipelle

Betatt av forumet
Lillemor er snart 4 mnd. Hun legger seg sju hver kveld. Før sov hun bestandig til mellom 12-02 før mat, men i det siste våkner hun 2130/2200. Etter det skal hun ha mat annenhver time.. Skjønner ikke hva som er skjedd. Hun får en tann nå, kanskje det har en finger med i spillet??

På dagtid spiser hun hver 3 time.

Noen tips og råd og komme med? Vi samsover etter første måltid. Men jeg har begynt nå å legge hun tilbake i sin seng etter hun har spist, det har foreløpig ikke hjulpet...

Frustrerende at hun sover dårligere nå, når hun liksom er i alderen hvor hun skal begynne å sove lengere sammenhengende.

Økedøgn varer ofte lenger enn bare et døgn.., har har vi nettopp hatt det sånn i to uker, før hun plutselig begynte å sove lenge igjen. Hun er 3 mnd.

Det det skal gjøre i forhold til alderhar sjelden noe med virkeligheten å gjøre har jeg funnet ut ;) min fikk mat på natta til han ble ti mnd ca, det er visst feil det også :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Spiser hun mye hver gang eller er det bare for litt pupp og så supper hun av?

Det kan være tenner, men det kan også være økedøgn. Drikker hun mye når hun drikker da? Eller virker det som det er mer for kosen?

Back
Topp