Lille Eivind har nå spistr faste måltider en stund, men i det siste spiser han lite. Det begynte med at han ikke var så ivrig etter pupp lenger, når jeg skal gi han grøt på morgenen så lukker han munnen, gir jeg han en leke så åpner han og spiser(virker som om da får han smaken på det, jeg bruker med fruktpure i, for han er lei bare vanlig grøt) en stund..så nekt igjen, får kanskje i han en kvart porsjon. Så gir jeg han melk etterpå.
Til lunch gir jeg brødskive, frukt/fruktpure og melk. her og små spist utenom fruktpure det elsker han.
Til middag har jeg gitt glass som regel, han brekker seg av klumper, så må gi 6 mnd glass. Men nå er det full nekt på det og, han åpner munnen når han får en leke eller underholdt.
Til kvelds pleier han å spise litt mer, er somregel sulten, men bare en halv porsjon og her også med leke/tull.
Andre som har det slik??
Han er ca 10 kg og 74 cm ( på 8 mnd og 1 uke kontrollen)
Til lunch gir jeg brødskive, frukt/fruktpure og melk. her og små spist utenom fruktpure det elsker han.
Til middag har jeg gitt glass som regel, han brekker seg av klumper, så må gi 6 mnd glass. Men nå er det full nekt på det og, han åpner munnen når han får en leke eller underholdt.
Til kvelds pleier han å spise litt mer, er somregel sulten, men bare en halv porsjon og her også med leke/tull.
Andre som har det slik??
Han er ca 10 kg og 74 cm ( på 8 mnd og 1 uke kontrollen)