Spiser klærne

Smiley80

Forumet er livet
Oliver har blitt helt ekstrem på å skal rive i klærne sine og aller helst spise på de.
Når jeg har han på armen er det ofte han kaster seg over genseren min, krummer ryggen og virkelig tar sats for å spise på genseren min (litt av et syn!)

Han er også besatt på å spise på ansiktet mitt [8|] Begynner å lure på om han får for lite mat jeg.....[&:]

klør nok i tenna[:D]   eller kanskje du brker et mykningsmiddel som smaker godt![;)]

klør nok i tannebissen da ja!!
kanskje det blir tenner til jul[:D]

hahaha, jeg ser for meg lille Oliver som en piraja!

ORIGINAL: ThereseAa

hahaha, jeg ser for meg lille Oliver som en piraja!

Hihi... Bare det at pirajaer har tenner [8D][:D]

ORIGINAL: Smiley80

Oliver har blitt helt ekstrem på å skal rive i klærne sine og aller helst spise på de.
Når jeg har han på armen er det ofte han kaster seg over genseren min, krummer ryggen og virkelig tar sats for å spise på genseren min (litt av et syn!)

Han er også besatt på å spise på ansiktet mitt [8|] Begynner å lure på om han får for lite mat jeg.....[&:]

Sånn holder han på her og! Tar skikkelig sats og gaper over alt, blir nesten litt redd han av og til. [8|] Kan bite veldig hardt til og med uten tenner.

Det gjør Asbjørn og [;)] Jeg får rett som det er noen skikkelige våte kyss [8D]

Hehe, sånn holder Lucas også på... [8D]
Ser jo heelt gal ut da!!! hehe...[:D] 
Sier bare "kill, kill" vi når han begynner slik, han har jo mord i blikket, hehe[8D] 
Får satse det snart blir tenner på Oliver da[;)]

Back
Topp