Spiser hele tiden

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Føles hvertfall sånn ut. Jeg måååå liksom ha noe å spise på hele tiden. Ofte usunt også:( Ikke rart jeg legger på meg, hehe. Godt det ikke r så lenge igjen. Flere som har det sånn?? Jeg går bare rundt å leter etter noe godt å spise :p

Spiser ca like regelmessig som jeg har gjort gjennom hele svangerskapet, men spiser mer usunt nå.. alt frister sånn :(

Liten matlyst.
Men dytter inn noen sjokoladebiter og påskegodt... :-)

Har funnet ut at jeg bare må slutte å kjøpe godt, for jeg klarer jo tydeligvis ikke la det være i fred :p Det er så uvant for før jeg ble gravid var jeg veldig opptatt av trening og sunt kosthold, men nå verken trener jeg eller spiser spess sunt. Må ta meg kraftig sammen når baby er kommet :)

jeg har gitt meg selv fullstendig frislipp :p er uansett så kort tid til fødsel nå, og vet jo at det skal av igjen, og hvor tungt det er å få av.. men.. skal skjerpe meg etter påske :) *elsker freia påskeegg* *sikle*

Har funnet ut at jeg bare må slutte å kjøpe godt, for jeg klarer jo tydeligvis ikke la det være i fred :p Det er så uvant for før jeg ble gravid var jeg veldig opptatt av trening og sunt kosthold, men nå verken trener jeg eller spiser spess sunt. Må ta meg kraftig sammen når baby er kommet :)
Akkurat som jeg skulle skrevet det selv! Blir full skjerpings etter fødsel det er sikkert og vist! :) Lykke til til oss, det skal vi klare med glans ;)

Akkurat samme som meg! Alltid kommet meg ut på trening og ikke hatt så spesielt mye sug etter godis, kun i få perioder som går over. Nå er det et helvete å komme seg ut for å gå/sykle, med lang dørstokkmil. Før var det aldri et problem, det var liksom bare en vane. Savner det å jogge. Og jeg har lyst på mat hele tiden nå de siste ukene, og har kjempeproblemer med å styre unna søte ting. Men jeg spiser likevel ikke mye syns jeg, men litt hver dag. Sånn var det aldri før.

Dessuten har de estimert vekten på baby, og den er litt høyere enn gj.snittet det stresser meg veldig! Jeg er 164, samboer 174, begge slanke. Så ingenting tilsier at vi skal få en over gj.snitt baby. Føler meg skyldig fordi jeg kanskje har spist for mye karbo og søtt.

Akkurat samme som meg! Alltid kommet meg ut på trening og ikke hatt så spesielt mye sug etter godis, kun i få perioder som går over. Nå er det et helvete å komme seg ut for å gå/sykle, med lang dørstokkmil. Før var det aldri et problem, det var liksom bare en vane. Savner det å jogge. Og jeg har lyst på mat hele tiden nå de siste ukene, og har kjempeproblemer med å styre unna søte ting. Men jeg spiser likevel ikke mye syns jeg, men litt hver dag. Sånn var det aldri før.

Dessuten har de estimert vekten på baby, og den er litt høyere enn gj.snittet det stresser meg veldig! Jeg er 164, samboer 174, begge slanke. Så ingenting tilsier at vi skal få en over gj.snitt baby. Føler meg skyldig fordi jeg kanskje har spist for mye karbo og søtt.

ikke klandre deg selv :)
det er ikke alltid vekt på baby har sammenheng med deres gener.. jeg selv var av lav fødselsvekt- samme var sambo men lille virker å bli både lang og sånn passe stor ;)
jeg har ikke spist noe usunt før nå i slutten og trente masse hver dag fram til jul..
det du føler du ikke får trent nå kan du alltids ta igjen med gå/joggeturer med vogn f.eks elr styrketrening med baby ;) eller andre ting selvfølgelig.. er ikke lenge igjen nå!

Unner meg lollipop hver dag :)

Back
Topp