Spiser - hele tiden!

Miripiri

Flørter med forumet
Hei!

Er nå 7+5 og begynner å bli veldig lei den spisingen. Blir sulten omtrent annenhver time, og da blir det så uutholdelig at jeg må forte meg å få i meg noe mat før jeg går over til å bli kvalm. Hender jeg må spise på natten også, hvis jeg våkner og er sulten, ellers blir jeg veldig kvalm. Og når jeg sitter på jobb, må jeg handle masse mat i kantina så jeg har utover dagen, og det begynner å bli dyrt. Får prøve å ha med hjemmefra... Paradoksalt nok har jeg ikke lyst på noe mat egentlig, selv om jeg MÅ ha det. Ingenting er godt, ingenting frister. Noen andre som har det sånn? Tenker at det ikke kan være spesielt bra for blodsukkeret å spise så ofte, kan jo få diabetes av sånt?

Ellers er jeg ekstremt sliten om dagen. Trøtt på kveldene. Er normalt aktiv og slank, så dette er litt krevende at alt er et eneste ork. Tenkte at jeg skulle være så sprek i svangerskapet med å fortsette og trene, men det blir med et par stusselige økter i uka. Totalt ferdig etterpå.

Beklager at det ble mye info her. Måtte bare lire av meg litt. Men - det er jo for en hyggelig sak, dette her :)

Akkurat sånn har jeg det å :) Akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv :p Det er bra å spise ofte og lite, men kommer jo selvfølgelig an på hva man spiser! Spiser man magert og sunt, ser jeg ingen ulemper med å spise ofte ;)

♡ alle gode ting er tre ♡

Jeg har det også sånn at jeg må spise hele tiden! går det mer enn 2 timer mellom ett måltid blir jeg dødskvalm :( har til og med våkna kl 0400 på natten og mått smørt meg ei skive :/ så ser jo for meg at jeg kommer til å bli skamfeit :O
Men her hos meg frister egentlig det meste :/ såe.. ikke lett det her !

Jeg skulle ha spist mer.. Er ikke så flink til å spise når jeg er så kvalm, selv om det blir verre når jeg er sulten frister det faktisk mer å være kvalm enn å dytte i meg mat :( får heldigvis noen kick iblant hvor det er en ting jeg har veldig lyst på :)

Har det på samme måte jeg også, spis eller bli kvalm :-) Sist svangerskap spiste jeg hele tiden de første mnd og la mye på meg, men så flater det ut og jeg la på meg totalt 13 kg. Jeg tenker det er fordi kroppen skal ha litt mer å tære på underveis, er ganske slank til vanlig. Ang blodsukkeret er små og hyppige måltider mye bedre enn store og skjeldene. Men det kommer jo selvfølgelig an på hva man spiser :-)

6. April 2013
7. April 2015

Hehe kjenner meg virkelig igjen!!! Er lei av å bare tenke på mat og ikke minst spise. Lurer også på hvordan dette skal gå!? Ingen god kombinasjon med å være en storspiser og en sofasliter. Hadde også så høye forventninger til meg selv; "gravid og sprek" hihi... Håper det kommer seg!! ;-)

Hehe, dette var digg lesning. Har lagt på meg litt jeg og, Siljbj, men da flater det kanskje ut når det bikker over i andre trimester håper jeg. Føler rumpa siger ned på knehasene nå som jeg aldri orker å trene. :p Har jo ikke lyst til å legge på meg altfor mye heller.

Det blir visst ikke alltid som man ser for seg, Liiloo, hehe. Kjenner igjen de høye forventningene! I natt sto jeg opp kl 04 og varmet opp fårikålen fra middagen. Dytta ned som en maskin, for jeg vet at da gir kvalmen seg igjen. Men godt var det ikke! ;)

Kjenner meg igjen her ja. Må spise held tiden for å ikke bli kvalm. Og d er ikke akkurat sunn mat :( ligger stort sett hele dagen i sofaen. I dag har jeg vært mere kvalm enn vanlig.. Spydd mere :( Slitsom denne kvalmen. Har ikke vært oppe om natten å spist enda jeg da :) Men spyr når jeg står opp.. Hver bidige dag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Lurt å spise ofte for å unngå kvalme.. Funker stort sett.. Jeg har heldigvis bare kasta opp 1 gang foreløpig i dette svangerskapet, men har veldig mye brekninger :( Har heller ikke spist på natta :p Gjorde ikke det i forrige svangerskap heller ;)

Back
Topp