Spiser for to eller flere her...

Mayb31

Elsker forumet
Jeg er jo så innmari sulten hele tiden,har knappt nok fått i meg den ene brødskiva før det brenner i magen og jeg er sulten igjen. Spiser jeg ikke da, så blir jeg kvalm og vil kaste opp.

I natt våknet jeg av at jeg var skrubbsulten,prøvde å la vær eå spise,men da måtte jeg på do og kaste opp...kun magesyre som kom,magen var faktisk tom. Spiste et eple og det hjalp.

Helt utrolig,har aldri opplevd dette før.
Flere som har det sånn???

jeg har det ikke sånn, men kunne ønske det var sånn! :)

jepp..eg må ete for å ikkje verte kvalme..det er berre å ete..om litt så går det over og ein eter normalt..bedre med mange små måltid enn med få store...[:D]

Holde nå på å forberede meg på natten,skal spise masse før jeg legger meg sånn at jeg kanskje får en god natts søvn i natt!!!

Jeg også er sulten nesten hele tiden, og blir kvalm og jeg går sulten for lenge!

JAAAA! Jeg spiser hver annen time døgnet rundt, hvis ikke kommer kvalmen... Har kjeks på nattbordet som jeg spiser om natten, det hjelper veldig[;)]. Men er sulten støtt.... når klokka er middagstider, har jeg allerede spist 4 måltider.... Sulten, sulten.... men heller spise enn å være kvalm!!!!!

Å så godt å høre at det er andre som har det sånn! Jeg kommer jo til å bli smellfeit, om jeg skal spise hele tiden! [:)]

Du er ikke alene nei [:)]
Jeg hadde med meg 7 brødskiver  på jobb i dag. spiste 6 stk. Jeg må spise hver 2. time. Tenker litt på vekta ja, men må jo bare spise! Har hvertfall slutta å våkne om natta for å spise .[:)]

Jeg er sinnsykt kvalm om kveldene , men litt bedre på dagen, og tror det kommer av at på dagen spiser jeg jevnlig, men etter middag så spiser jeg ikke så mye...og da kommer kvalmen. Jeg er konstant sulten..så dette blir jeg feit av...sist gikk jeg ned 3 kg de første mnd, nå blir det omvendt. Og det er kanskje bedre??

folkens så lenge ein spiser sunt og ofte og drikker bra treng ein ikkje verte feite..da øker forbrenninga di!!! og det er jo ein positiv ting!![:D]

Back
Topp