Hageblomsten
Forelsket i forumet
Uansett hvor lenge lillebror på én måned ligger til brystet, går det akkurat 1 time og 25 minutter før han vil ha mer. Forsøker å roe med smokk, bysse, holde han tett inntil meg, skifte bleie osv, men det er kun puppen som hjelper. Og når jeg da legger han til brystet virker han helt desperat etter å få koble seg på. Slik er det døgnet rundt, og jeg begynner å bli mer og mer frustrert over mangel på søvn om nettene.
Han går fint opp i vekt - ikke for mye og ikke for lite. HS sier også at dette er helt normalt, men jeg kan ikke fortsette å leve på 3 til 5 timers oppdelt søvn hver natt. Og søvn på dagen er like håpløst.
Hvorfor holder ikke melken jeg gir mer enn 1,5 time? Er det noe jeg kan gjøre for at han skal være fornøyd lenger av gangen?
Han går fint opp i vekt - ikke for mye og ikke for lite. HS sier også at dette er helt normalt, men jeg kan ikke fortsette å leve på 3 til 5 timers oppdelt søvn hver natt. Og søvn på dagen er like håpløst.
Hvorfor holder ikke melken jeg gir mer enn 1,5 time? Er det noe jeg kan gjøre for at han skal være fornøyd lenger av gangen?