Rosatulipan
Andre møte med forumet
Baby er 6 uker. Gått opp nesten 500gr i uken siden fødsel, og er bare 700 gram fra å ha doblet fødselsvekten. Fullammer. Er ikke dette litt ekstremt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Baby er 6 uker. Gått opp nesten 500gr i uken siden fødsel, og er bare 700 gram fra å ha doblet fødselsvekten. Fullammer. Er ikke dette litt ekstremt?
Enig med deg, synes det er rart å få råd om å begrense en nyfødts tilgang på puppen. Pupp er jo så mye mer enn bare mat, det er nærhet, trygghet, kos og trøst! Pupp i vei så mye dere orker, sier nå jegHer har lille lagt på seg over 400 gr i uka siste tre ukene. På 4 ukers sa helsesykepleier (ikke mi faste pga ferie) at når en blei litt kjent med baby kunne En prøve skille litt pm det var sult eller ikke og ikke bare gi pupp med en gang om det ikke var så lenge siden sist...
Min helsesykepleier sa på hjemmebesøk at ved selvregulering på morsmelk så skulle de styre selv. Hører mer på ho gutten blir som mora ganske irritert om han ikke får mat....
Jeg husker helsesøster så mistenksomt på meg og lurte på om babyen virkelig kun fikk morsmelk da han hadde gått opp 1400g på 16 dager.