Spiser du sunnere nå som du er gravid?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Jeg er virkelig en snopegris og kan spise snop flere dager i uken:rolleyes:
Nå har jeg klart å holde det til helgene heldigvis. :D
Så i dag er det voice og litt snop:cool05

Off i wish, ikje lett med alt snopet nå i påsken..

Får skjerpe meg etter påske, når kverdagen begynner :chicken:

Nei dessverre:( er kvalm, så spiser det jeg får lyst på for å holde kvalmen i sjakk.. men prøver å ikke spise for mye godis i ukedagene da, pleier å holde det til helgene:D

Off i wish, ikje lett med alt snopet nå i påsken..

Får skjerpe meg etter påske, når kverdagen begynner :chicken:
Nei, det er veldig sant:P Er jo tilbud på småsnop alle plasser. 4.80 liksom, vanskelig å la være da:P

Nei dessverre:( er kvalm, så spiser det jeg får lyst på for å holde kvalmen i sjakk.. men prøver å ikke spise for mye godis i ukedagene da, pleier å holde det til helgene:D

Ser den siden du er kvalm...Jeg har sluppet unna det enda heldigvis:) Flink som prøver da iallefall:D

Ikke bevisst :P Er så kvalm at jeg spiser det jeg vil, ellers hadde jeg ikke fått i meg noe, men har mest lyst på frukt, så så blir egentlig ikke noe særlig snop uansett. Men vi spiser egentlig ganske sunt til vanlig :)

Vil prøve å holde meg under 15kg denne gang, veier litt mer enn før forgje svangerskap. Men kommer absolutt ikke til å prøve å slanke meg :p bare prøve å spise generelt litt mer gjennomtenkt :p

Neida, skjønner hva du mener. Er jo ikke vits å legge på seg unødvendig for mye.
Jeg var kun 50kg ved sist svangerskap så jeg trengte gå opp litt ekstra:) Raste fort av igjen da gitt. Men ved dette svangerskapet har jeg en høyere startsvekt. 55-56kg. Så det er bra:)

Neida, skjønner hva du mener. Er jo ikke vits å legge på seg unødvendig for mye.
Jeg var kun 50kg ved sist svangerskap så jeg trengte gå opp litt ekstra:) Raste fort av igjen da gitt. Men ved dette svangerskapet har jeg en høyere startsvekt. 55-56kg. Så det er bra:)
Samme her, både forgje og nå.. startvekt på ca. 56 nå :) Hadde problemer med knærne sist pga vekten, så ønsker ikke det igjen..

Vil prøve å holde meg under 15kg denne gang, veier litt mer enn før forgje svangerskap. Men kommer absolutt ikke til å prøve å slanke meg :p bare prøve å spise generelt litt mer gjennomtenkt :p
Signerer denne, jeg la på meg 23 kg sist. Ikke bare følte jeg meg uvel, men det var veldig tungt. Må nøtt for å være bevist og "smartere" denne gang

Signerer denne, jeg la på meg 23 kg sist. Ikke bare følte jeg meg uvel, men det var veldig tungt. Må nøtt for å være bevist og "smartere" denne gang
Det blir veldig tungt på slutten ha, denne gang må jeg være der for guttungen og, er ikke bare meg selv og magen å tenke på :)

Var megapåskeegg på jobb... gikk rett i fella..

Det blir veldig tungt på slutten ha, denne gang må jeg være der for guttungen og, er ikke bare meg selv og magen å tenke på :)
Stemme, jeg har også en gutt som trenger en oppegående mamma

Jeg spiser ikke noe snop, potetgull eller brus i utgangspunktet, så jeg håper jeg skal klare å holde meg borte fra det videre også. Men sånn på matfronten tenker jeg ikke så nøye over hva jeg spiser. Spiser ikke veldig usunt, men akkurat nå må jeg spise det jeg har lyst på for matlysten er absolutt ikke stor for tiden :p
Sist gang la jeg på meg 11 kg, men jeg har for mange kg i utgangspunktet, og jeg veier 5kg mer enn sist jeg ble gravid. :( Hehe! Så jeg BØR holde meg unna søtsaker ;)

Akkurat nå spiser jeg det som passer meg utfra kvalmen, men styrer unna for usunn mat - det gjør jeg ellers å:) Drikker mye hjemmelaga juice og smoothie og det er jo bra :)

Back
Topp