Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er veldig santOff i wish, ikje lett med alt snopet nå i påsken..
Får skjerpe meg etter påske, når kverdagen begynner![]()
Prøver å ta sunnere valg i håp om å ikke legge på meg så mye som sist![]()
Nei dessverreer kvalm, så spiser det jeg får lyst på for å holde kvalmen i sjakk.. men prøver å ikke spise for mye godis i ukedagene da, pleier å holde det til helgene
![]()
20kg, synes det var mye når jeg er 160 høySkjønnerMye la du på deg sist da?
![]()
Okei. Jeg la på meg 16,5kg sist gang20kg, synes det var mye når jeg er 160 høyMen da var jeg veldig laidback mtp sjokolade, skal prøve å holde meg til helgene nå
![]()
Vil prøve å holde meg under 15kg denne gang, veier litt mer enn før forgje svangerskap. Men kommer absolutt ikke til å prøve å slanke megOkei. Jeg la på meg 16,5kg sist gang![]()
Vil prøve å holde meg under 15kg denne gang, veier litt mer enn før forgje svangerskap. Men kommer absolutt ikke til å prøve å slanke megbare prøve å spise generelt litt mer gjennomtenkt
![]()
Samme her, både forgje og nå.. startvekt på ca. 56 nåNeida, skjønner hva du mener. Er jo ikke vits å legge på seg unødvendig for mye.
Jeg var kun 50kg ved sist svangerskap så jeg trengte gå opp litt ekstraRaste fort av igjen da gitt. Men ved dette svangerskapet har jeg en høyere startsvekt. 55-56kg. Så det er bra
![]()
Signerer denne, jeg la på meg 23 kg sist. Ikke bare følte jeg meg uvel, men det var veldig tungt. Må nøtt for å være bevist og "smartere" denne gangVil prøve å holde meg under 15kg denne gang, veier litt mer enn før forgje svangerskap. Men kommer absolutt ikke til å prøve å slanke megbare prøve å spise generelt litt mer gjennomtenkt
![]()
Nei, det forstår jeg:/Samme her, både forgje og nå.. startvekt på ca. 56 nåHadde problemer med knærne sist pga vekten, så ønsker ikke det igjen..
Det blir veldig tungt på slutten ha, denne gang må jeg være der for guttungen og, er ikke bare meg selv og magen å tenke påSignerer denne, jeg la på meg 23 kg sist. Ikke bare følte jeg meg uvel, men det var veldig tungt. Må nøtt for å være bevist og "smartere" denne gang
Stemme, jeg har også en gutt som trenger en oppegående mammaDet blir veldig tungt på slutten ha, denne gang må jeg være der for guttungen og, er ikke bare meg selv og magen å tenke på![]()