Spiser du mye sukker?

Kimura

Betatt av forumet
Mailykke <3
Jeg har sånt helt vanvittig sukkersug om dagen. Prøver å ikke spise så mye, blir jo engstelig for sv.skapdiabetes, og jeg ønsker jo ikke legge på meg masse unødig. Men HERREGUUUUD!!!

Åjaaaaaaa......sååå lyst på godteri å brus å huff.....men prøver å være flink å ta frukt i stedet men er ikke det samme...:(

Nei og jeg burde ! Kaster opp av alt søtt. Så legen maser om at jeg må få i meg sukker. Eneste som fungerer er slush kopp. Kaldt is saft får jeg ned.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er alene i kveld, så om ikke lenge stikker jeg å handler godiiiiis! <3 hjemmekveld med tv'en og meg :D

Jeg har totalt søtt og saltdilla. Får megadårlig samvittighet! Men gudskjelov har det blitt LITT bedre, slik at jeg lurer i meg en salat i ny og ne :P

Spiser søtt hele forbanna tiden jeg :p brødskive/baguette med nugatti eller prim også er stort glass sjokomelk ved siden av :p ellers er godteri i form av sjokolade og smågodt nammenam, men får i meg en del salt også :p nudler med en buljongterning ekstra sammen med posen som er med og litt soyasaus :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har et behov for syre!! Juice, yoghurt, Kiwi, klementiner, druer og surt godteri. Sjokolade og kaker frister overhode ikke.

Hver dag, hele tiden :p :D

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Jeg er til vanlig skikkelig søtsugen. Men nå som jeg er gravid er det jo helt borte!? Kanskje like greit.

Spiser noe mer enn før.. har igrunn med at vi har i litt bedre økonomi. Så vi har råd til å unne oss litt godt. Så har ikke spist så mye godt siden jeg ble student som jeg har denne høsten. :-P men er ikke mer en noe sjokolade på lørdagen og drikke litt brus.. men fra og spise godt kun på besøk hos folk til hver helg pluss på besøk er veldig mye for min del.

Har hatt mindre sug på søtt frem til nå, blir så rar i magen hvis jeg spiser. Men noe blir det jo, for vet det er godt:)

Vår etterlengta skatt ventes 17mai<3

Kjøpte meg en liten leskedrikk med sjokolademelk og en kvikklunsj i dag :) prøver å ikke spise så mye sukker, har bl.a kutta ut brus, og orker ikke godteri, men sjokolade er min last!!

Har ikke noe særlig sukkersug (har mer lyst på salte ting), men spiser mye mat, og ofte! Brødskiver og melk er tingen, akkurat som i forrige svangerskap (spiser sjelden brødskiver til vanlig!). Om jeg ikke spiser med EN gang jeg blir sulten blir jeg veldig kvalm. Brødskive med italiensk salat og krydret skinke er favoritten akkurat nå...

Jeg spiser ikke så mye sukker, suget er ikke der så ofte :) Men litt blir det jo. Jeg må ha et glass med sjokolademelk til frokost da hehe

Back
Topp