Spiser du hva du vil?

Hadde litt høyt sukker på glukosebelastningstest, så PRØVER å begrense sukkeret.. Ikke særlig vellykket :( er sukkerjunkie

Har spist det jeg ville i julen :p ellers spiser jeg sunt og variert. Kroppen blir så tung og fæl av å spise drittmat likevel, så føler meg best når jeg spiser sunt og godt :)

Hva spiser dere som spiser sunt da? Noen gode matforslag? :) Dårlig appetitt!

Spiser det jeg har lyst på. Har ikke sånn voldsom matlyst for tida... heller ikke søtsug. Så når det melder seg, så spiser jeg :-)

Prøver å spise så normalt som mulig, holder meg unna spekemat, blodig kjøtt og oster. Går veldig mye avokado, frukt og melk men selv om jeg spiser veldig sunt så er jeg fæl på brusen men aldri hatt hatt utslag på sukker på div prøver!

Hva spiser dere som spiser sunt da? Noen gode matforslag? :) Dårlig appetitt!

Jeg har blitt hekta på knekkebrød med avokado :p har alltid mye frukt i kjøleskapet og spiser 2-3 om dagen, gjerne etter et annet måltid for da er jeg ekstra søtsugen. Føler frukt og bær demper søtsuget litt. Druer feks er jo godt, og fryste druer er ekstra godt .. ellers prøver vi å variere måltidene med rent kjøtt som kylling og svin, og velger salat eller grønnsaker som tilbehør.
MEN skal ikke bare late som jeg spiser sunt hele tia, hehe for jeg tyr stadig til en sjokolade på kvelden likevel! ;) og det synes jeg faktisk er helt greit hihi. Babyen får næring gjennom korn og grønt i de øvrige måltidene, så da kan hu mor unne seg litt kos å, tenker jeg da ;)

Er litt forsiktig med salt pga hovne og vonde fingre - men ellers spiser jeg akkurat det jeg vil! Har egentlig laktoseintoleranse, men grunnet graviditetsrelatert opstipasjon kan jeg spise det også! :D

Back
Topp