spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Spiser du det du har lyst på i svangerskapet, eller prøver du å spise sunt og begrense godteriet til helgene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt du bør holde deg unna deJeg spiser stort sett alt Men holder meg unna ting vi gravide ikke skal spise Men lurer på om vi gravide kan drikke energidrikker som redd bull å battery? Har så sinnsykt lyst på battery fortiden men tørr ikke å drikke det
Hvis du går inn på matportalen.no så står det noe der. Mener å ha lest at du bør drikke mindre av det, men at det er ok i små mengder? Det er jo som med kaffe, koffein i store mengder er ikke bra og kan hemme vekst, men det er en grense på hvor mye du "kan" drikke Det er nok best om du sjekker selvJeg spiser stort sett alt Men holder meg unna ting vi gravide ikke skal spise Men lurer på om vi gravide kan drikke energidrikker som redd bull å battery? Har så sinnsykt lyst på battery fortiden men tørr ikke å drikke det
Jeg spiser stort sett alt Men holder meg unna ting vi gravide ikke skal spise Men lurer på om vi gravide kan drikke energidrikker som redd bull å battery? Har så sinnsykt lyst på battery fortiden men tørr ikke å drikke det