Spiser du bare sunt om dagen?

I begynnelsen orket jeg ikke fast føde, så da gikk det i næringsdrikker. Men nå har appetitten kommet sammen med masse cravings, og det merkes!
Jeg spiser sunt, og får i meg det jeg skal. Men får jammen i meg mye annet i tillegg :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her går det også i mye både sundt og usundt! Elsker middag med masse grønnsaker og salat, men de dagene jeg ikke er helt i form er det mye lettere å feks spise søt frokostblanding eller andre ting.
Også er det selvsagt lett å kose seg litt ekstra på kveldene, spesielt når mannen har vært mye borte i perioder.

Spiser mer snop nå enn utenom svangerskapet. Men har også dilla på epler. 7 kg opp til nå, håper de forsvinner fort.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Spiser mer snop nå enn utenom svangerskapet. Men har også dilla på epler. 7 kg opp til nå, håper de forsvinner fort.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
7 kg er jo ingenting :) Legen min sa jeg kom til å gå ned 7 kg i det jeg fødte :)

Nei... Tenker ikke sunt i det heletatt! Spiser det jeg har lyst på ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har nok aldri spist sunt noen gang i mitt liv, elsker søtsaker og brus:p Men sliter med å få i meg kjøtt da svin gir meg fryktelige magesmerter, og kan jo ikke spise storfe hver dag. Blir mange brødskive med hvitost i kosten min;)

Back
Topp