Spiser dere sushi? Hva spiser dere ikke lenger?

Har aldri smakt sushi før jeg :P Holder meg unna spekemat da.
 
I skrivende stund bestiller jeg meg sushi :p synes jeg fortjener det i dag!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
akkurat nå er det utrolig kvalmt å tenke på sushi,men til vanlig elsker jeg det!!!! glederm eg til kvalmen avtar så jeg igjen kan nyyyte god mat!
 
Prøvde spise litt valnøtter nå, men klarte ikke svelge det, ooooh joy!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sushi, kom rett opp igjen. Fytti..


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Hææ? Kan man ikke spise myke oster som krydderost med ritzkjeks osv? :o

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hææ? Kan man ikke spise myke oster som krydderost med ritzkjeks osv? :eek:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så lenge osten er pasturisert så kan du spise den :)
 
Elsker sushi!!! Unngår tunfisk og de mer eksotiske fiskeartene, og kjøper det fersk. Under siste svangerskap bodde jeg i Asia, der turte jeg ikke spise noe. Men her er det nok safe!!!!
 
Spiser ikke sushi nei, men er fordi jeg aldri har fått sansen for det.. Prøvd og prøvd for det ser så godt ut, men nei :( synes ikke det er godt! Til nøds den standard med laks.. Jeg holder meg borte fra salamien som jeg spiser til vanlig, og brie! Ellers spiser jeg ikke så mye av det andre på fyfy-lista..


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Elsker sushi!!! Og ja spiser det nå under graviditeten, fra restaurant eller hjemmelaget, ikke rema sushi;-) unngår rå tunfisk, brie, spekemat, og begrenser koffeinen. :-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har spist sushi med laks flere ganger, som jeg har laget selv. Er helt trygg på salma.

Men ja, hva med rogn på reker?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har spist sushi med laks flere ganger, som jeg har laget selv. Er helt trygg på salma.

Men ja, hva med rogn på reker?


Sent from my iPad using BV Forum
Dette var i fjor sommer, og ble nok ikke støttet fullt ut av så mange.. Matportalen.no har de offentlige anbefalinger man skal følge


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp