Spiser dere sushi? Hva spiser dere ikke lenger?

lille89

Betatt av forumet
Med sønnen min var jeg helt hysterisk og spiste knapt fordi jeg var så redd for alt.. Denne gangen føler jeg meg litt mer avslappet (enn så lenge...). Sushi er min livrett og jeg hadde fått slag sist svangerskap om jeg spiste det men vet ikke om jeg greier 9 mnd uten nå. Hva gjør dere? Hva spiser dere ikke som dere vanligvis spiser? :)

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Jeg elsker sushi! Og på ja mat til gravide står det at man kan spise sushi men ikke tunfisk. Jeg spiser egentlig mest den laks og sånn innbakt scampi og spurte der hvor vi bestiller fra om den er fersk og man merker fort at den er fersk. Alle mine venninner har spist det :) Matportalen sier jo ja :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Sushi kan man jo spise, men ikke alle slag :)
Jeg har droppet spekemat, myke oster og noe fisk. Spiser mye sterk mat da, og tenker på at på 8 mnd kan jeg spise alt jeg ikke kan spise nå, men ikke sterk mat pga amming :P

Jeg elsker sushi! Og på ja mat til gravide står det at man kan spise sushi men ikke tunfisk. Jeg spiser egentlig mest den laks og sånn innbakt scampi og spurte der hvor vi bestiller fra om den er fersk og man merker fort at den er fersk. Alle mine venninner har spist det :) Matportalen sier jo ja :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Sant. Mannen min måtte komme med sushi på sykehuset forrige uke men jeg må innrømme at jeg fikk et snev av dårlig samvittighet. . Spiser kun med laks og scampi selv :) sushien er fra et veldig bra sted og den er hårreisende god men man vet liksom aldri føler jeg..

Sushi kan man jo spise, men ikke alle slag :)
Jeg har droppet spekemat, myke oster og noe fisk. Spiser mye sterk mat da, og tenker på at på 8 mnd kan jeg spise alt jeg ikke kan spise nå, men ikke sterk mat pga amming :P
Off.. myke oster <3 ikke mye som er bedre enn ost og kjeks.. brie og blåmuggost. . <3

Off.. myke oster <3 ikke mye som er bedre enn ost og kjeks.. brie og blåmuggost. . <3

Savner det allerede :(

Det er så godt! Jeg elsker krabbe jeg da, og da mener jeg fersk krabbe og det inni huset :p gjett om jeg kommer til å savne det

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg har sååå lyst på sushi så nå ble jeg glad gitt :P

Desember 2014

Bruker App

ImageUploadedByBV Forum1398072984.249628.jpg

❤️ Desember 2014 ❤️

Var ikke meningen å blusse opp lysten på ulovlig mat jenter ;) <3 men skalldyr også ja. . Kjære vene.. er såå godt! Innrømmer glatt at jeg er er matvrak!

Jeg spiser bare laksesushi :) Men ikke for ofte, spiser man veldig mye fisk bygger det seg opp tungmetaller. Så spiser laks kanskje en gang i uka nå, og tar tran de andre dagene. Før spiste jeg laks kanskje tre fire ganger i uka ;)

Spiser mye mer fisk enn kjøtt, kommer ikke til å endre på det..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg spiser sushi, men holder meg unna tunfisk.
http://www.babyverden.no/Gravid/Helse/Kosthold/Hva-er-nei-mat-for-gravide/
Her kan du lese litt om hvilke fisk som er annbefalt å holde seg borte fra. Det pågrunn av store mengder miljøgifter som kan gå over i fosterets kropp og gjøre skade. Og Twinkle, du kan spise krabbe klør med god samvittighet, og det er jo godt det også! :) Jeg spiste hummer klør i går og det var knallgodt !

Jeg spiser sushi, men holder meg unna tunfisk.
http://www.babyverden.no/Gravid/Helse/Kosthold/Hva-er-nei-mat-for-gravide/
Her kan du lese litt om hvilke fisk som er annbefalt å holde seg borte fra. Det pågrunn av store mengder miljøgifter som kan gå over i fosterets kropp og gjøre skade. Og Twinkle, du kan spise krabbe klør med god samvittighet, og det er jo godt det også! :) Jeg spiste hummer klør i går og det var knallgodt !
Jaa krabbeklør/hummer er bedre enn ingenting :D Kan vel spise hele hummeren? Er jo hvitt kjøtt :)

❤️ Desember 2014 ❤️

ja, eller ikke hvis den har rogn (noe som er fyfy uansett) og heller ikke det bruke i midten og hodet:) Men halen og klærne går fint :)

Spiser ikke spekemat mer, og det er skikkelig trist... :( har såå lyst på spekeskinke, poteter og hvit saus.. Livretten min :D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Men hva med rogna til rekene da?

❤️ Desember 2014 ❤️

Savner ost og spekemat med vin til.
Ellers spiser jeg alt hva jeg pleide :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp