Spiser dere sunt??

nå har jeg pålagt meg godteriforbud til junior er ute siden jeg er på overtid.ønsker ikke at han skal legge på seg stort mer nå!!!
tidligere så spiste jeg snop i helgen og ellers vanlig sunn kost.nå er det kun frukt og evnt sukkerfrie drops hvis søtsuget melder seg.

Uff.. [:o] Jeg har ikke vært flink. Var så sund før jeg ble gravid, men har hatt totalt oppheng og sug etter godis hele svangerskapet.
Og kiloene har jo ballet seg på deretter..

Tror mye grunnen kan være at jeg ikke har fått trent i det hele tatt, p.g.a bekkenløsning.
Men jeg er sååå motivert til å spise riktig og trene når hun kommer ut så jeg er ikke så bekymret.
Det er morsomt..  Jeg drømmer at jeg ikke har mage og LØPER!!!! Så fort jeg bare kan!! hehe..
Blir bra å kunne røre seg igjen nå.

*Venter på Adelin. 8 dager over tiden*

Spiser sunt for det meste, men har noen usunne ting som jeg spiser innimellom... prøver å holde meg unna, men hvis jeg må ha noe godt: sjokolade, is, latte med sirup og mmm smågodt. Utenom dette spiser jeg noenlunde variert og sunt og tar diverse vitamintilskudd og sånn[:)]  Er veldig glad i frukt og grønnsaker så det veier litt opp det usunne.

vet ikke helt om jeg spiser sunnere jeg, eller jo jeg gjør nok det for jeg har så å si ikke spist snop på 2 mnd siden jeg bare blir kvalm av det. Før spiste jeg masse potetgull (avhengig [:'(] ) men nå orker jeg ikke engang tanken på det *fett,æsj*
Jeg drikker forsatt colaen min da, den får ingen ta fra meg!

Ellers av mat spiser jeg det jeg får i meg enkelt og greit, sånn er det å være kvalm! Fått litt dilla på apelsin og det er vel sundt nok... Like så eple og Kiwi går ned om vi har i huset. Er litt sløv og glemmer i perioder å kjøpe slikt!

Har fått dilla på sjokoladekake etter at jeg var i bursdag på tirsdag...
Huff å huff, har skikkelig sklidd ut når det gjelder sunn mat kan en si. [&:]

Back
Topp