Spiser dere sunt??

-Helene-

Forelsket i forumet
Her blir det litt begge deler gitt..
Må innrømme at det har gått ned en hel del godis i det siste ja.. Har lyst på noe HELE tia!!!!!!!!!

Hvordan er det med dere?

jeg spiser en del sunnere nå en før.. men blir en del godis på meg også[8D][8D][8D]

Prøver å spise sunt i uka, å så skjeier jeg heller ut i helga.. å da blir det mye godis (huff..)..
Men er ikke lett å holde seg sund i uka når mannen min sitter å drikker cola og spiser sjokolade..hehe...
jaja.. i dag kjøpte jeg meg fersken og plommer.. det er jo godt det og[:D]

tror jeg spiser sundt i alle fall, masse frukt, grønt, grov brød, melk osv...tror nok nurket lever greit ..[:D]

Jeg spiste veldig sunt før jeg ble gravid, etter at jeg hadde gått grete roede kurs og fått lagt om en del dårlige vaner. Nå som jeg er gravid følger jeg det fremdeles, men porsjonene blir gjerne større enn tidligere, og nå kan jeg godt slenge litt godis på toppen!

Spiser ganske sunt, men det hender jeg ryker på en liten smell med godteri også[8D] Vi har ikke så mye godt i huset, for samboeren min klarer ikke styre seg[;)] 

Jeg spiste veldig sunt før jeg ble gravid jeg. Men så har jeg bare hatt lyst på usunn mat de siste ukene. Har ikke lyst på grønnsaker og frukt og spiser andre ting i stedet. Spiser sunt til frokost og lunsj, men så vil jeg bare ha usunn mat til middag. Blir helt sprø av det. Prøver å stå i mot,  men får ikke i  meg det som er sunt på en måte. Håper at det bare er en periode, for jeg vil jo at babyen skal få et sunt kosthold allerede i magen!!

Satser på bedre dager.....og jeg HAR jo faktisk sluttet å drikke brus og kaffe og mat/drikke med kunstige søtningsstoffer, så jeg har jo skjerpet meg litt. Men håper at Grethe Rhoede-maten jeg er vant til å spise, blir fristende igjen!

Lykke til, jenter!
Klem, m

Eg spiser sunt vil eg si, så og si det samme som før eg ble gravid, men tar meir vitaminer. Eg har aldri vært kjempe godtesugen, så om det kommer over meg så spiser eg litt [:D][:D]

Uff, her blir det litt for mye sjokolade.. MÅ liksom bare ha i løpet av dagen.. Men prøver å spise de med kjeks inni, eller min. 70% - det føles litt sunnere enn Troika og Japp [:D]

Jeg spiser sunnere enn noen sinne. Men jeg har ikke noe valg. Kroppen er bare blitt programmert.... Elsker alt som har med frukt og grønnsaker å gjøre. Kan ikke utstå tanken på sjokolade[:'(][:(] Jeg som vanligvis er sjokoman. Men spiser endel salt lakris, for det hjelper mot kvalmen. 

Spiser sunt variert ja. Har ikke vært noe problem siden jeg alltid har vært opptatt av å spise sunt og ta vare på helsen. Men litt sjokolade blir det en del av også:) men prøver å holde meg unna kunstige stoffer, brus og halvfabrikata-mat. Var hos jordmor i går og fikk beskjed om å drikke 2-3 glass melk daglig, Det har jeg Ikke vært flink med, men skal begynne nå:)

En ting som er helt grusomt for meg, er at etter at jeg ble gravid har grønnsaker smakt så forferdelig vondt. Får det liksom ikke ned, og frukt tåler jeg ikke. Jeg er egentlig litt fortvilet over det. Vet jo hvor viktig det er. Og i tillegg er jeg fysen på godteri hele tiden [&:]

Ja spiser som før jeg ble gravid, sunn mat stort sett hver dag. Vi skeier som regel ut på lørdager. Spiser sjelden godterier og potetgull, men det har blitt en pose eller to i løpet av svangerskapet da - selv om det stort sett går i frukt og knekkebrød hvis jeg har lyst på noe å knaske på.

Jeg spiser desverre mer av alt.. Drikker mer melk og spiser mer frukt enn vanlig, men søthungeren tar overhånd innimellom.

Prøver,men er ikke alltid like lett! Er kjesken på alt som er,spesielt chips og slike ting! Men idag handlet jeg inn massevis av frukt som jeg skal være flink og knaske på! Mm.. [;)]

Spiste som før i hele sv.skapet jeg, sunt og variert. Men jeg hadde mine dager jeg og, hvor suget etter å ha noe i munnen hele tida meldte seg[:D]

Må innrømme at jeg eter altfor mye godis og altfor lite grønnsaker.. åt faktisk sunnere før jeg ble gravid.. ja, ja, tar kosttillskudd og regner med at ungen tar det den trenger... vekta er vel heller noe jeg får lide med etterpå.

jeg får i meg grovt brød, melk, frukt og litt grønt hver dag + sanasol og omega 3. men nå er jeg så sinnsykt sugen på no hele tia, synes nesten jeg alltid går og gomler på no [8|], i hvert fall hjemme. kjeks... smågodt...sjokolade...fyfyfy, men klarer ikke la være, det er jo så godt!!!!

Halloen.....
Jeg prøver g være mere bevisst på hva Jeg spiser.
Jeg spiser nok noe sunnere enn før, Sev om det blir litt godteri her og der.... [:D]

jeg prøver ivertfall å holde meg unna så mye snop og sukker osv.

Back
Topp