Spiser dere ofte mat ute??

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Sjelden, men er vi på "bytur" MÅ mannen ha McDonalds, så da spiser vi der. Ellers er det nesten bare ved spesielle anledninger, bryllupsdag eller lignende (da er det ikke McDonalds, altså. Hehe..).

Kanskje gjennomsnittlig 1 gang i uka enten lunch på cafe eller noe fastfood :-P

Veldig sjelden vi spiser på skikkelig restaurant derimot

Alt for sjeldent... Blir til at me ikkje har tid :( Skulle gjerne fått fleire "dates" med gubben, men blir slik at det blir til bursdagar osv spesielle dagar.

Prøver å unngå det, det blir 1-2 ganger i mnd.

Type middag kanskje 1 gang annenhver måned, og lunsj/kaffe kanskje 1 gang i måneden. Liker best å lage mat sammen hjemme :)

1 gang i mnd kanskje :-) Vi bor på landet, også er vi veldig glad i å lage mat :-)

Ikke så alt for ofte. Hender jeg og seksåringen går på McDonald's om vi er i byn, eller at hele familien tar en tur på restaurant en og to ganger i året om det er noe spesielt. Cafe går vi på innimellom da når vi er ute i byn eller på et senter.

Men alene blir det litt oftere. Jeg går gjerne ut og spiser middag med venninner eller klassekamerater.

Lillebror i huset er ikke den tålmodige typen, og sitter sjeldent i ro mer enn tre minutter ved middagsbordet, så han er verken noe cafe eller restaurantmenneske :p

Syns det er et artig fenomen at det er mer vanlig med takeaway eller middag ute i USA enn det er å lage middag. Langt i fra vår hverdag å spise alle måltider ute :-)

Nei, er så dyrt her! :( og dårlig utvalg. Jeg savner virkelig pizzabakeren! Men de har lagt ned :(

Ikke så alt for ofte. Hender jeg og seksåringen går på McDonald's om vi er i byn, eller at hele familien tar en tur på restaurant en og to ganger i året om det er noe spesielt. Cafe går vi på innimellom da når vi er ute i byn eller på et senter.

Men alene blir det litt oftere. Jeg går gjerne ut og spiser middag med venninner eller klassekamerater.

Lillebror i huset er ikke den tålmodige typen, og sitter sjeldent i ro mer enn tre minutter ved middagsbordet, så han er verken noe cafe eller restaurantmenneske :p

Syns det er et artig fenomen at det er mer vanlig med takeaway eller middag ute i USA enn det er å lage middag. Langt i fra vår hverdag å spise alle måltider ute :-)
Det er faktisk ofte billigere å kjøpe mat ute i USA enn å lage det hjemme :o (snakker da om typisk take away som kinamat, burgere, pizza Osv. )

Ikke ofte! Lager god mat hjemme :)

Nei det er ikke ofte nei. Vi bor på landet, så når vi er i byen tar vi med ungene på Egon ;) Det er stor stas.

Hender vi kjøper oss en pizza eller kebab her i bygda da :)

Nei det har vi ikke råd til! :P

Svigers spanderer ganske ofte sushi take away som vi spiser hos dem, det er så koselig. :)

Ellers så er det lunsj på kafè kanskje en gang i måneden. Restaurantmat enda sjeldnere enn det.

Næh.. blir en burger på Statoil når vi har personalmøte etter jobb. Da rekker jeg ikke hjem. En gang i måneden!

Nei, Det har vi ikke økonomi til rett og slett.
Boligkjøp, utvide med ekstra rom og større bad, barn nummer tre på vei, og flere fritidsaktiviteter....
Må nok bli flinkere med matbudsjett også, men å spise ute blir for dyrt nå.
Lurer på hvordan det blir med tre barn....

Back
Topp