spiser dere mye

~mama~elin~

Glad i forumet
snop?? her sitter jeg og knasker salt & pepper potetgull[:D] nam nam..
spiser noe godt nesten hver dag[&:] (men ikke mye altså.. kan være en bit sjokolade f.eks) og brus.. men nå skal ikke jeg drikke brus når jeg ammer da, så må kose meg mens jeg kan! [;)]

nei er ike farlig å drikke brus. grunnen for at ikke jeg skal det er fordi seline tålte ikke kullsyre. så da tar jeg ikke sjansen denne gangen![:)]

har lest at mye søtsaker gjennom svangerskapet kan øke babyens fødselvekt.. men FARLIG tror jeg ikke at det er. hvis du ikke dytter innpå med godis hele dagen da[8D]

Spiser og spiser... Matbudsjettet har gått drastisk opp i disse mnd, ja[;)]

Har kokt masse rabarbra dessert nå i kveld, her en annen kveld så laget jeg karameller[:)]

Komlefeiten det er meg[:@][:'(]

hehe! kjøpte meg jo knaske gulrøtter her om dagen.. kanskje gå å finne de i stedet?[8|][:D]

var en god ide[:)] godt med gulrøtter![;)]

de siste ukene har jeg merka at jeg har begynt å spise mer å mer.. det går mest på is og noen ganger litt potetgull.. prøver oxo frukt innemellom, men det spørs jo hva man har lyst på...

.....altfor mye[:@]....er skikkelig godtemoms[8D][:D]

Må nok endre kostholdet når junior er ute....er ikke sikkert han liker alle tilsetningene som da evt kommer i melka[:D][:D][:D]

ORIGINAL: jbrek

jeg spiser egentlig ikke så veldig mye. men blir litt sjokolade etc...

men ikke noe mer enn før egentlig.... [;)]

signerer denna eg...

Nei det er veeeldig lite..Har ikke lyst på...Eneste jeg har lyst på av snop er sun lolly [:)] Og det spiser jeg endel av [:D]

Ja mat e godt de[;)]. Eg merker og at eg blir fortere mett, men blir
raskere sulten og igjen[&:]. E litt hekta på sjokolade ja. men prøve å begrense
meg litt for ska ikke ha en 5 kg unge igjen[:'(].

Merker det at jeg blir fortere mett etter et måltid, men jeg har fått litt dilla på isbiter de siste dagene, og det er vel ikke det værste kan kan ha dilla på [:D]  Men det er veldig godt med litt snop på kvelden når ungen har lagt seg[:)] 

Jeg kommer til å savne brusen når jeg skal amme...

Back
Topp