Spiser dere mye søtsaker

Uff..salt snop har vært det eneste som har fått meg gjennom dagen,pga kvalmen. Men satser på at det kommer seg når jeg er gått over 3 måneder. Får dårlig samvittighet for babyen hver gang jeg putter noe snop i munnen, men jeg orker ikke å gå rundt kvalm konstant! Men spiser heldigvis mye frukt og grønnsaker også, så satser på at det hjelper litt [:D]

Hoho, alt en skal bekymre seg for. Nei, jeg spiser snopet mitt med god samvittighet når det gjelder graviditeten hvertfall, vekten er en annen sak.. [8D]

Ja vekten også... jaja..alt vi skal tenke på og ha dårlig samvittighet for her i livet! uff og uff [;)] 

Epler kan man visst få kreft av og det er alt for surt for tennene. Så egentlig man vi bare slutte å spise alle sammen, og så må vi bare drikke vann. [8D]

Også hender det jammen at vann ikke er bra og, og da må vi kjøpe det på flasker... [8D]

Frøene er giftige! [;)] Neida, tror vi alle kan spise med god samvittighet.

ORIGINAL: HanneHM

Hoho, alt en skal bekymre seg for. Nei, jeg spiser snopet mitt med god samvittighet når det gjelder graviditeten hvertfall, vekten er en annen sak.. [8D]

Helt enig [:)] Man kan ikke være overhysterisk heller...

ja, det er farlig å leve[8D]

orker ikke være hysterisk for alt, enkelte ting er jo en selvfølge. ellers mener jeg alt med måte, så går nok alt bra[:D]

ORIGINAL: puusen

ja, det er farlig å leve[8D]

orker ikke være hysterisk for alt, enkelte ting er jo en selvfølge. ellers mener jeg alt med måte, så går nok alt bra[:D]

Ingen som har overlevd enda.. [8D]  :dauer: [:D]

i så fall er det et under at jeg overlevde forrige svangerskap. proppa i meg søtt konstant. og satte ny rekord i spising av gele med vaniljesaus - 1 + 1 liter [8D]

akkurat nå har jeg mista litt lysten på sjokkis (for første gang i mitt liv). spiser veldig sundt med proteiner, frukt og grønt. og resultatet av mitt nye sunne liv? joda, jeg har allerede har gått opp 2 kilo.[>:] forrige gang gikk jeg ikke opp noe i 1. trimester

Back
Topp