Spiser dere lakris?

Ja har alltid litt lakris i smågodtet :) var skikkelig forkjøla forrige uke og da gikk det et par poser med lakris doc.
Det er jo noen som får cravings på lakris når de er gravid og spiser enorme mengder. Tror kanskje det er de den advarselen gjelder for.. Alt med måte :)

Sniker! Jeg spiser lakris! Selvsagt ikke hver dag, og ikke store mengder når jeg spiser lakris, men jeg er så glad i det! Klarer så fint å avstå alkohol, spekemat osv, men lakris klarer jeg ikke å legge bort :) Mamma spiste masse masse lakris når hun gikk gravid med meg, og jeg er frisk så vidt jeg vet :)

Åh, samme her! Lakris er det ene jeg liksom ikke KLARER å lar være med! Savner hverken øl, vin, spekeskinke eller brie. Men den lakrisen altså! Spiser ikke hver dag, men kaaanskje 3-4 ganger i uken. Er egentlig mer bekymret for sukkeret i lakris enn andre skadelige stoffer. Men ååååh, det både hjelper mot kvalmen og smaker sååå godt <3

Åh, samme her! Lakris er det ene jeg liksom ikke KLARER å lar være med! Savner hverken øl, vin, spekeskinke eller brie. Men den lakrisen altså! Spiser ikke hver dag, men kaaanskje 3-4 ganger i uken. Er egentlig mer bekymret for sukkeret i lakris enn andre skadelige stoffer. Men ååååh, det både hjelper mot kvalmen og smaker sååå godt <3
Enig. Tenker det samme som deg. Uten lakris overlever jeg ikke kvalmen som varer fra jeg våkner og til ca kl 12 hver dag. Jec spiser ikke lakris hver dag men på di værste dagene må jeg

Jeg spiser litt hver dag, men da kun Läkerol for å få bort kvalmesmak :meh:har hyperemesis , så er ikke så mye annet jeg får i meg som får bort smaken!

Jeg spiser lakris av og til, tenker at det går fint :) har ei venninne som slet veldig med lavt blodtrykk da hun gikk gravid, og hun fink råd fra legen om å spise masse lakris, så hun spiste MYE. Gikk bra det også, heldigvis

Back
Topp