Spiser dere fetaost?

Milliun

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Å, som jeg savner fetaost. Er veldig glad i salat, men fetaosten hører liksom med da.. Så hva gjør dere?

Spiste det ved et uhell :p glemte helt at det er nei mat. (Ikke alle) men det var helt sinnsykt godt!! :o det står at man kan spise visse typer :)

Jeg har spist det.
Jeg spiste det i begynnelsen av svangerskapet, så leste jeg at det kunne være utrygt, så jeg lot være. Spurte så jordmor om en kunne spise det, og hun sa at det trodde hun. Det er jo av pasteurisert melk.

Veldig usikker! :/
Er arla apetina jeg har spist.

Ja, på Apetina pakkene står det jo at det er pasteurisert melk. Allikevel blir jeg ikke helt klok på alle artiklene om at gravide ikke skal spise det..:)

Denne var jo veldig konkret og klar på hva man kan spise. :)

Takk :)
Denne var oppklarende
Jeg har spist Apetina fetaost. Og deg kan jeg visst fortsette med med god samvittighet

Ok, godt å vite... Men når glasset er åpnet hvor lenge kan du spise av den hvis den står i kjøleskapet?
Godt spørsmål. Det anbefales vel at det spises opp raskt men det er ingen som oppgir eksakt tid. Jeg forsøker å spise det opp innen 2-4 dager (det samme med oppskjært kjøttpålegg) for å være på den sikre siden :-)

Back
Topp