Spiser de alt?

SMT

Elsker forumet
Er det noe mat de ikke vil ha? Type grøt,type middag som ikke er populært f.eks? Her har han til dags dato ikke nekta på noe fast føde... Drikke derimot, det liker han ikke så godt...

Kan ikke komme på noe som han virkelig misliker.... eller jo, sinlac grøten er æsj... og mme likte han ikke før for et par dager siden ;)

men en ting er sikkert og visst, all mat som jeg spiser er veldig populært :p

Lettere å svare på om det er noe han faktisk liker her emoticon
Trodde endelig jeg hadde funnet en middag han likte, pasta og laks, men de siste gangene har han kun spyttet ut den også. Jeg eier jo ikke tolmodighet, så synes det er ganske så frustrerende! Men, men, det går seg nok til etterhvert. Han liker no heldigvis grøten og noen fruktmoser hvertfall emoticon

Han elsket grøt forrige uke, nå snur han hodet bare han ser skjea. Han skal KUN ha brødskive med leverpostei eller bananmos om dagen og spiser faktisk 1 1/2 brødskive ,4 ganger om dagen. Prøver å tilby noe annet, men han nekter.

Er ikke lett med denne maten assa..

Vi har ikke prøvd ut så veldig mye vi da. Men det er kun en ting han ikke iker og det er banan. Han brekker seg nesten, kanskje det er konsistensen.

Her spiser han det meste av grøt,men får han noe med klumper i,så spyr han det opp igjen :S
Men han liker bare fiskeboller i hvitsaud,og kjøttkaker i brunsaus....det er omtrent det eneste av middag jeg får i han,og da ska det IKKE være klumper,for da nekter han...

Tenkte ikke helt over det med brød og sånn :P gutten min klarer ikke å spise klumper han heller, da spyr han

Her skal han helst ha biter i alt. Frukt, middager, alt.. Er det for most blir han sinna.

Liker ikke hipp sin grøt, middagsglass og sviskemos fra nestle.
Lager middag og sviskemos selv emoticon

Her liker hun ikke middagsglassene,så middagen lager jeg selv.
Ellers har jeg en jente som er glad i det mesteemoticon

hun liker det meste - men most mat er ekkelt, så her må alt (bortsett fra grøten) være i biter. veldig greit egentlig=)

Her spiser vi absolutt ALT som er mulig å spise :p eller drikke . . .  hehe . . ikke funnet noe han ikke spiser eller drikker ennå, og han smaker på så og si alt vi spiser, vel og merke så lenge det ikke er sterkt krydret mat :)

Hær i huset spiser lillebror ALT han får lov å spise.. gaper og gaper, å er sjelden noe kommer i retur.. 
Så æ nyter d enn så lenge, for veit av erfaring at når d kommer til mat så snur d fort..  :)

Min vil ikke ha middag what so ever..

ikke middagsglass, ikke hjemmelaget!
Prøver hele tiden, for å vende hun til smaken.. men det vil IKKE ned.. bare spytter det ut!

Til og med prøvd maten vi spiser, altså i små biter.. men NEI!

Så her går det i grøt, fruktmos/yogurth.. :)

(var en dag hun spiste noen biter av en fiskekake, men ikke stort)

her spiser hun det meste . klumper er bare snadder :) middag går ned på høykant.

MariaKA skrev:
hun liker det meste - men most mat er ekkelt, så her må alt (bortsett fra grøten) være i biter. veldig greit egentlig=)

Min er veldig lik! :)

Liker alt, matvrak rett og slettemoticon

Spiser det meste, men ikke så veldig glad i middagsglassene, men han får smake litt hver dag, så kan det jo hende han liker det etterhvert :)

Back
Topp