Spiser barna julemat?

Hun kommer til å få det samme som oss, vet ikke hva hun liker av det da hun plutselig er blitt mer "kresen", men regner med at kanskje medisterpølsene er det som kommer til å være mest populært:p egen middag til henne utenom hadde vi ikke lagd uansett
 
Hu elsker pinnekjøtt, ribbe middag er hu ikke glad i. Minste får bare rotmos som er tilpasset han pga alder.
 
Jepp, det gjør hun! Har en unge som alltid har elsket kjøtt og rene råvarer framfor pølse og farsemat, så det er veldig kjekt. :)
 
Spiser medisterkaker, poteter og saus, kanskje litt grønnsaker :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja det gjør hun :D alt går ned og det er jeg sp glad for :D
 
Ja de spiser samme som oss. Lager ikke egen mat til dem
 
Hun spiser av julemiddagen, men det er jo masse forskjellig å velge i.
Vanligvis har hun spist pølse, medisterkake, potet, rødkål og brunsaus, mens i fjor begynte hun å spise ribbe.
 
Får nok ikke så mye pinnekjøtt i år, men får tilbehør. :) og så lager jeg favorittmiddagen til han. :D
 
Nei, storesøster spiser ikkje seigt kjøtt som hun sier :p og lillebror har aldri smakt pinnekjøtt,han er bare to, så har kjøpt julepølse til ungene ;) tilbehøret blir d samme :)
 
Ja vi har jo medisterkaker, sossisser og julepølse i tilegg til ribbe. Ribbe liker de ikke så godt. Og ikke surkål.
 
Elste elsker pinnekjøtt
Mellomste kommer til å spise medisterpølse
Minste spiser i beste fall litt pølse..
 
Det samme som oss for første gang i år :) I fjor fullammet jeg. Vi har prøvesmakt pinnekjøtt og hun elsket det :)
 
Det har tatt noen år å venne ungene til pinnekjøttet, det er jo vesentlig saltere enn alt annet de spiser. De første årene gikk det derved mest i andre ting. Nissepølser første året, senere svinemør. Også er de ikke veldig glade i poteter uten at de er dynket i saus, og det er jo ikke saus til pinnekjøttet.
Eldste likte pinnekjøtt i fjor, vi får se i år hva de spiser

Hadde vi hatt ribbe hadde de lettere spist det, det har vi en annen dag i julen og de har spist fra de var helt små.
 
Nei, liker ikke ribbe eller pinnekjøtt, så spiser mest tilbehør.
 
Tja, hu spiser jo ledisterkaker og pølser da ;) men ingenting av tilbehøret :p
 
De spiser hvertfall medisterkaker, pølse og tilbehør. Eldste liker ikke ribbe, usikker på minste.
 
Back
Topp