Spiseforstyrrelser *Beklager, langt innlegg*

• Trådstarter Trådstarter Jesse
  • Opprettet Opprettet
Vil ikke snakke med mannen om det. Føler jeg har plaga familien nok gjennom årene med voldtekt og depresjoner.
Merka istad hvor sterk avhengigheten av avføringspiller var også ... Lette etter de for å ta de og ble stressa når jeg ikke fant de. Ble faktisk litt sint i det øyeblikket jeg trodde mannen hadde kasta dem og for en lettelse jeg kjente når jeg fant de! Jeg måtte ta meg selv i å smile tilfreds og kjenne en lettelse når jeg holdt pillebrettet i hånda :BangHead

Først av alt, så tøff du er som legger frem problemene dine her inne, du fortjener en kjempe klem!
Så utrolig vondt det må ha vært for deg opp igjennom tiden, jeg tror du trenger hjelp, fra familien din ( mannen eller andre du klarer å fortelle det til) og i tillegg bør du vurdere å gå til en profesjonell ( psykolog, lege, el.l).
Veien å komme på rett kjøl er helt sikkert lang og vond, med små steg, derfor må noen rundt deg få lov til å hjelpe deg.

Ønsker deg lykke til!

Signerer denne! Sender deg en god klem og håper på at du får hjelp til å komme deg ut av denne onde sirkelen <3

Back
Topp