Spise ute :)

Lykkelig-88

Flørter med forumet
Når dere er ute å skal spise biff, ber dere om veldig gjennomstekt biff da ? Når jeg har vært på big horn og krysser av på gjennomstekt, så får jeg den alltid rosa. Hvor nøye er dere på dette ? Jeg har brukt å bedt om veldig gjennomstekt, og da har kelnern begynt å forklare at norsk kjøtt er så bra, at det gjør ikke noe om det er rosa.. Men jeg er kanskje litt fornøye på det ?..

det SKAL være gjennomstekt.. ikkje rosa.. syns det e helt horribelt på big horn, de kan ta litt ansvar når det e gravide som bestiller.. selv om "gjennomstekt" for de e med rosa i midten-,-

Jeg har nettopp vært på Big Horn og spist biff, og da krysset jeg av for gjennomstekt, og skrev VIKTIG! pga graviditet bak :)

Nei, vet du... Jeg har nok spist rosa biff ved flere anledninger.
Og har heller ikke bekymret meg.

Men nå skal det sies at jeg tydeligvis er immun mot toxio (et eller annet), som finnes i dårlig kjøtt og katteavføring.
Men kan jo fortsatt få listeria...

MEN... Er ikke hysterisk! (spiser ikke på lugubre steder da...[8D])

Jeg spist biff på Big Horn på fredag og fikk rosa biff selv om jeg krysset av for gjennomstekt... spiste den for det da, regner med at den har vært over 68 grader inni også, og da er alle farlige bakterier døde

Jeg må ha min helt gjennomstekt til vanlig også jeg da, så er den rosa inni blir den sendt inn i retur. Klarer ikke å spise når det ikke er helt gjennomstekt jeg.[:'(]

ORIGINAL: Miemiranda1

Jeg må ha min helt gjennomstekt til vanlig også jeg da, så er den rosa inni blir den sendt inn i retur. Klarer ikke å spise når det ikke er helt gjennomstekt jeg.[:'(]

sign..

Var på big horn for ikke så lenge siden og jeg sa jeg skulle ha den helt gjennomstekt. Det fikk jeg å.
Er ikke opp til kelneren å informere deg om kvaliteten på norsk kjøtt. Hvis du ber om å få den gjennomstekt, så skal du ha den gjennomstekt

Det kan man ikke være for nøye på! Spesifiser for kelner, gjerne flere ganger om du ikke får det du ber om. Gjennomstekt er gjennomstekt, ikke medium:)

sign!!!!

sign

En servitør skal aldri prøve å si at det er trygt. Kunden skal få kjøttet stekt uansett hvor mye det måtte ødelegge maten! Spiste gjennomstekt biff i går [&:] og må innrømme at jeg gleder meg til å sette tenna i en skikkelig bldig biff igjen! Eller biff tartar [:)] Det er skikkelig godt!

Sign.[:)]

Back
Topp