Spise ute i Oslo

*TreSøteSmå*

Gift med forumet
Trenger man å bestille bord på f.eks. Egon eller sånne steder en lørdag i 18-tida?

Noen som har noen tips til gode spisesteder i nærheten av Karl Johan eller Aker brygge?

Ingen?

Hvorfor gå på en kjede med "fabrikker" i stedet for  noen av alle de andre spennende stedene når man først skal til hovedstaden? [:)]

ORIGINAL: arquinne

Hva med Big Horn? De har restaurant på Aker brygge. 

De hadde jeg ikke tenkt på nei.. er det god mat der? Veldig dyrt der eller?

Vi var på San Leandro i Vika på jentejulebord på fredag, var sinnsyyyykt digg, og så masse retter a gitt [:D][:D] ikke så værst
dyrt, med mye øl og vin, og mat betalte jeg 450 kr.
bestilte bord, og det var ganske fullt.

ORIGINAL: Sicily

Hvorfor gå på en kjede med "fabrikker" i stedet for  noen av alle de andre spennende stedene når man først skal til hovedstaden? [:)]

Vet ikke.. var egentlig bare de jeg visste om fra før[:)]

Aner ikke noe om andre restautanter der. Men vi er litt "kjedelige" i matveien[8D] Vil helst ha en god biff eller no sånt, ikke indisk/pakistansk osv..

ORIGINAL: *ToSøteSmå*

ORIGINAL: Sicily

Vet ikke.. var egentlig bare de jeg visste om fra før[:)]

Aner ikke noe om andre restautanter der. Men vi er litt "kjedelige" i matveien[8D] Vil helst ha en god biff eller no sånt, ikke indisk/pakistansk osv..

Og så? Fins jo flest "norske" restauranter. Og så mange med mer spennende mat verdt pengene enn "fabrikkene".. [;)] Tromsø har to biffhus (den ene er en liten kjede, men den startet her) fra før. Big Horn prøvde seg.. Varte bare noen uker, så var de konk. Kunne ikke måle seg. Var der en gang med mannen av nysgjerrighet og det var en tragisk opplevelse.. Mildt sagt. [8D] Egon er greit, men går ikke dit for å spise biff. Til nød venninnelunsj.

olivia på aker brygge:)hvis ikke det skal være så fint så er det artig konsept på thai beach bungalow:)

Det ligger en oppi byen som er litt vanskelig å finne. Men det er helt uniq..
Klostergården heter den. Fransk mat og noe for en hver smak. Du finner menyen på nettet, tror jeg.
De har ALT fra 3-5-7 retter, men også vanlig ala carte. Ikke er det spesielt dyr heller, Big Horn er dyrere

ORIGINAL: trusa

Jeg anbefaler deg å se litt på vibb.no. Gode anmeldelser der ofte.
Om dere liker entrecote, så er Trancher på Grünerløkka supert.
Også er det en veldig bra biffrestaurant som er omtalt her: http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=1863

Hereford har jeg hørt sykt mye bra om hvis dere ønsker å spise biff. Big horn kan ikke måles med det. Har tenkt meg en tur dit veldig snart. De har også veldig gode desserter. Ligger rett ved siden av trafikanten.

Syns kanskje Egon og Big Horne høres litt kjedelig ut. Har ikke veldig sansen for disse kjedene som lever på navnet mer enn maten. Dette er jo steder dere kan besøke hjemme.

Ellers så er Dinner veldig bra hvis dere ønsker asiatisk mat. Helt nydelig der.

Barcelona på Grunnerløkka har virkelig god tapas [:D]

Det har kommet veldig mange gode spisesteder i Oslo, klan sikkert anbefale mange fler også.

Jeg stemmer også for Dinner!
Kjempegod kinesisk mat[:D]
Har akkurat bestilt bord der til lørdagen, jeg og sambo skal på en liten date[:D]

Er veldig glad i Fridays jeg da.[:)] Fins på Aker Brygge og i Karl Johans gate. Gratis påfyll av brus[:D]

ORIGINAL: Badeand*

Er veldig glad i Fridays jeg da.[:)] Fins på Aker Brygge og i Karl Johans gate. Gratis påfyll av brus[:D]

Er det gratis påfyll altså? Alle gangene jeg har spist der har jeg ikke fått det med meg[:)]
Men ballonger får vi[8D]

Back
Topp