Spise selv..??

tutta80

Elsker forumet
noen babyer som spiser grøt om middag selv??

snuppa mi har spist skive lenge selv... men nå nesten protesterer hun dersom hun ikke får spise grøt og middag selv..
så etter noen skjeer tar jeg grøt/middag på skjea, og legger den foran henne, så putter hun inn selv...
er litt grisete, men det går da inn noe..[:D][:)][:D].hehehe morro å se på!!

Må legge noen middags biter på bordet foran han mens han spiser, så han føler og tror han spiser selv - også lurer jeg inn noen skjeer i ny og ned....[:)]

ungen min liker plutselig ikke middag mer da...han spiser en fire - fem skjeer, også beg han å gape og deretter spytte det ut igjen - en deilig alder....

Brødskiver spiser han selv...men ikke middag eller grøt... Uff, gruer meg til det - blir sikkert maaaaasse søl![:D]

Jeg har lissom ikke forstått at min junior er stor nok til å spise selv, så jeg har matet han hele tiden, men her om dagen så jeg jo at han spiste selv *hehe* Så nå spiser han brød skiver selv, men ikke middag. Han forstår ikke ennå det med å putte skjea inn i munnen. Prøver litt hver dag så en dag kommer det nok:-)

Snuppa mi spiser mye mer hvis hun får spise selv [;)]

Boller og skive kan hun spise selv men hun søler fælt gitt[:D][:D]

Middag og grøt vil jeg helst gi henne siden hun søler så fælt[:)] Viktigs at hun blir mett

Back
Topp