alltidundrende
Gift med forumet
Her er video av tuppa som spiser selv.
http://www.youtube.com/watch?v=5OUumTXTmB4
http://www.youtube.com/watch?v=5OUumTXTmB4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SookieStackhouse
Så flink hun er!!! [:)]
(men jeg er aller mest imponert over at du har lært mannen din å sette i oppvaskmaskina! HOW DO U DO IT?!?!? [:D]
ORIGINAL: Delirious
Hahahahaha!! Så morro!! [:D][:D]
Men jeg skal ærlig innrømme at jeg takler ikke sånt griseri..... Som den rydde og vaskenazien jeg er, så kjenner jeg at jeg blir helt stressa av å se all grøten utover bordet og i håret og på klærne og overalt!! Jeg hadde sittet med vaskefilla klar og tørket etterhvert. [8D]
Men jeg skal ærlig innrømme at jeg takler ikke sånt griseri..... Som den rydde og vaskenazien jeg er, så kjenner jeg at jeg blir helt stressa av å se all grøten utover bordet og i håret og på klærne og overalt!! Jeg hadde sittet med vaskefilla klar og tørket etterhvert. [8D]
ORIGINAL: SookieStackhouse
Min liker ikke å bli grisete på fingrene, så hvis han får leverpostei på fingrene mens han spiser skiva selv så kaster han den fra seg på gulvet med stor kraft [8D] Hundene mine kommer til å bli feite
ORIGINAL: Julia89
Hun er jo sååå flink! Og så nydelig
Jeg også vil prøve å la henne spise grøt ikveld! Men er også sånn som ikke takler griseri, jeg skal også tørke tørke [8D]
Men må vell bare bite i det sure eplet, HS sa det faktisk til meg idag, at de skal øve på å spise selv, uansett hvor mye griseri.. Ser for meg hele skåla går i gulvet [X(][8D]
ORIGINAL: fru_vann123
Hun er jo sååå flink! Og så nydelig
Jeg også vil prøve å la henne spise grøt ikveld! Men er også sånn som ikke takler griseri, jeg skal også tørke tørke [8D]
Men må vell bare bite i det sure eplet, HS sa det faktisk til meg idag, at de skal øve på å spise selv, uansett hvor mye griseri.. Ser for meg hele skåla går i gulvet [X(][8D]
Med mellomste så ga vi ham grøtskåla i badestampen de første gangene - da var det lett å bare spyle hele ungen når han helte grøt over hele seg [:D] Så med ham var oppskriften: naken unge i tom badestamp - grøt, skål og skje, værsågod spis selv, og når han var ferdig å grise var det bare på med dusjen og spyle ham ren igjen [;)]
Tuppa vår blir RASENDE når vi tørker henne, så vi venter med det til hun er ferdig å spise. Hun er heldigvis vaskbar, så uansett hvor mye hun griser med grøten får vi henne alltid helt ren igjen [:D][8D]
Åh, det var lurt!!! [:D]
Ja, her blir hun også dritforbanna når jeg skal vaske henne! [8D]
Må få vekk denne griseri-fobi'en min, de skal jo grise! [:D]
ORIGINAL: SalaPalmer
Ååå så flink hun er!!
Her hiver hun bare grøtbollen i gulvet (alt skal på gulvet nemlig), og jeg skjønner ikke helt hvordan vi skal få den til å bli på bordet. Hun vil aller helst kaste alt veggimellom [8D]
ORIGINAL: lillemam
ORIGINAL: fru_vann123
Mens jeg tenker mens hun holder på at både ungen, klærne og bordet kan vaskes etterpå. Jeg stresser overhodet ikke med sånt underveis, vitsen er jo at hun skal få prøve og øve og kose seg mens hun øver på spisingen. Men du så sikkert på videoen også at jeg ikke stresser med sånt [;)]
Men jaffal - poenget med å legge ut grisespisingen var for å korrigere litt inntrykket som KAN ha kommet i går om at snuppa mi spiser pent alene med kniv og gaffel og skje allerede - for videre pent er det slett ikke alltid - enda.
Hahahaha, selvfølgelig stresser du ikke med det! Du hadde jo han mannen som var mye flinkere til å vaske en deg! Da er det jo ingen sak [;)][:D]