Spise selv! *link*

ORIGINAL: SookieStackhouse

Så flink hun er!!! [:)]

(men jeg er aller mest imponert over at du har lært mannen din å sette i oppvaskmaskina! HOW DO U DO IT?!?!? [:D]

Hahahahahaha, jeg har ikke lært mannen min noe som helst skal jeg si deg, detta kunne han fra før! Det er mer han som lærer meg å ta tak i husarbeid enn omvendt [:D]

Hahahahaha!! Så morro!! [:D][:D]

Men jeg skal ærlig innrømme at jeg takler ikke sånt griseri..... Som den rydde og vaskenazien jeg er, så kjenner jeg at jeg blir helt stressa av å se all grøten utover bordet og i håret og på klærne og overalt!! Jeg hadde sittet med vaskefilla klar og tørket etterhvert. [8D]

Så flink og fin! Har lyst og kosemoseoverdose den jenta!!! [:)]

ORIGINAL: Delirious

Men jeg skal ærlig innrømme at jeg takler ikke sånt griseri..... Som den rydde og vaskenazien jeg er, så kjenner jeg at jeg blir helt stressa av å se all grøten utover bordet og i håret og på klærne og overalt!! Jeg hadde sittet med vaskefilla klar og tørket etterhvert. [8D]

Mens jeg tenker mens hun holder på at både ungen, klærne og bordet kan vaskes etterpå. Jeg stresser overhodet ikke med sånt underveis, vitsen er jo at hun skal få prøve og øve og kose seg mens hun øver på spisingen. Men du så sikkert på videoen også at jeg ikke stresser med sånt [;)]

Men jaffal - poenget med å legge ut grisespisingen var for å korrigere litt inntrykket som KAN ha kommet i går om at snuppa mi spiser pent alene med kniv og gaffel og skje allerede - for videre pent er det slett ikke alltid - enda.

Sign[8D]
Men kjempe flink var hun[:D]

Så flink hun er [:)][:)][:)] Jeg hadde nok heller ikke (som Delirious) taklet alt det griseriet! Syns det er helt forferdelig når Lina Sofie skal spise skive selv og det er leverpostei i håret, nesen, kler, hender, ansikt, på stol osv.osv [8D]

Vet jo at hun ikke lærer av det, så skal bite i meg "tøv/skitt på hjernen"- syndromet mitt og la henne få grise så mye hun vil når hun er ett år. [;)]

ORIGINAL: SookieStackhouse

Min liker ikke å bli grisete på fingrene, så hvis han får leverpostei på fingrene mens han spiser skiva selv så kaster han den fra seg på gulvet med stor kraft [8D] Hundene mine kommer til å bli feite

Han mellomste vår liker heller ikke griseri. Også blir han hysteeerisk hvis han får snott ut av nesa, da roper han "EG HAR SNÅÅÅÅÅTTTTT!" og hyler helt til vi tørker det bort.

Så søt og flink Jeg er kjempeimponert over glass-drikke-ferdighetene! :D

Så flink hun er!!![:D] Å så flink hun er å drikke av glass!![:D][:D] Føler meg som e utvikler-stopper-mamma som ikke lar mini spise mmiddagen selv.. Pølse og potetmos i dag, så da skal jeg la han prøve [:D]

ORIGINAL: Julia89

Hun er jo sååå flink! Og så nydelig

Jeg også vil prøve å la henne spise grøt ikveld! Men er også sånn som ikke takler griseri, jeg skal også tørke tørke [8D]
Men må vell bare bite i det sure eplet, HS sa det faktisk til meg idag, at de skal øve på å spise selv, uansett hvor mye griseri.. Ser for meg hele skåla går i gulvet [X(][8D]

Med mellomste så ga vi ham grøtskåla i badestampen de første gangene - da var det lett å bare spyle hele ungen når han helte grøt over hele seg [:D] Så med ham var oppskriften: naken unge i tom badestamp - grøt, skål og skje, værsågod spis selv, og når han var ferdig å grise var det bare på med dusjen og spyle ham ren igjen [;)]

Tuppa vår blir RASENDE når vi tørker henne, så vi venter med det til hun er ferdig å spise. Hun er heldigvis vaskbar, så uansett hvor mye hun griser med grøten får vi henne alltid helt ren igjen [:D][8D]

ORIGINAL: fru_vann123

Hun er jo sååå flink! Og så nydelig

Jeg også vil prøve å la henne spise grøt ikveld! Men er også sånn som ikke takler griseri, jeg skal også tørke tørke [8D]
Men må vell bare bite i det sure eplet, HS sa det faktisk til meg idag, at de skal øve på å spise selv, uansett hvor mye griseri.. Ser for meg hele skåla går i gulvet [X(][8D]

Med mellomste så ga vi ham grøtskåla i badestampen de første gangene - da var det lett å bare spyle hele ungen når han helte grøt over hele seg [:D] Så med ham var oppskriften: naken unge i tom badestamp - grøt, skål og skje, værsågod spis selv, og når han var ferdig å grise var det bare på med dusjen og spyle ham ren igjen [;)]

Tuppa vår blir RASENDE når vi tørker henne, så vi venter med det til hun er ferdig å spise. Hun er heldigvis vaskbar, så uansett hvor mye hun griser med grøten får vi henne alltid helt ren igjen [:D][8D]

Åh, det var lurt!!! [:D]

Ja, her blir hun også dritforbanna når jeg skal vaske henne! [8D]
Må få vekk denne griseri-fobi'en min, de skal jo grise! [:D]

Tror nok du må jobbe litt med griserifobien ja, det kommer til å bli litt søl fremover, men det er jo det de lærer av!

ORIGINAL: SalaPalmer

Ååå så flink hun er!!
Her hiver hun bare grøtbollen i gulvet (alt skal på gulvet nemlig), og jeg skjønner ikke helt hvordan vi skal få den til å bli på bordet. Hun vil aller helst kaste alt veggimellom [8D]

Jeg kjøpte skål med sugekopp under idag, kanskje dere skulle hatt dere noe sånt? Tenkte Lucas skulle få grise så mye han bare vil i morgen og se hvordan det går med å spise selv [;)]

ORIGINAL: lillemam

ORIGINAL: fru_vann123

Mens jeg tenker mens hun holder på at både ungen, klærne og bordet kan vaskes etterpå. Jeg stresser overhodet ikke med sånt underveis, vitsen er jo at hun skal få prøve og øve og kose seg mens hun øver på spisingen. Men du så sikkert på videoen også at jeg ikke stresser med sånt [;)]

Men jaffal - poenget med å legge ut grisespisingen var for å korrigere litt inntrykket som KAN ha kommet i går om at snuppa mi spiser pent alene med kniv og gaffel og skje allerede - for videre pent er det slett ikke alltid - enda.

Hahahaha, selvfølgelig stresser du ikke med det! Du hadde jo han mannen som var mye flinkere til å vaske en deg! Da er det jo ingen sak [;)][:D]

Nei, når man har sånn mann som jeg har så kan man tillate seg litt av hvert [:)] Beklager til alle dere andre altså, men verdens beste mann er opptatt. Dere må rett og slett finne en av dem som er nestbest.

Guri så flink ho e å spise! Å så utrolig skjønn! [:D] Flink å drikke fra glass å!

Back
Topp