Spise sammen

Love4two

Forumet er livet
Hvordan gjør dere det med middag nå, spessielt når sambo kommer senere hjem?
Sambo kommer gjerne hjem etter Thea skal ha middag og gjør det litt kronglete for meg. Lager dere først litt mat til de små og så til dere?

Synes det blir så styr med denne middagen nå som hun også skal spise det samme som oss. Særlig når vi egentlig i ukedagene spiser middag i 7 tiden. Vi får prøve å snu litt på rytmen sånn at han heller kommer seg før på jobb.

Trenger litt nytt innfall her kjenner jeg [:)]

ORIGINAL: svimsen

Jeg lar Andrea få middag glass når hun skal ha middag. og så smaker hun når vi spiser middag. ( eller hun spiser kveldsmat da)
i helgene spiser vi sammen

Samme her, men stort sett får vi til hjemmelaget middag til kl 17, blir det noe senere får han glass, så smake på vår.

Vi har samme problemet hær...

Mannen han bruker åsså være lenge på jobben type 5-6 tia på kvelden[&:]

Så eg lager en middag te victor i tre- fire tia på dagen og en middag når gubben kommre heim.

Vil ikke sulte victor pga at faren er sein på jobben.

Og vil ikke at han ska få middag te kvelds liksom.

Så da blir det middags laging to ganger på meg i løpet av en dag[&:]

Vi spiser felles middag kl.17 i ukedagene. Da spiser Ida middag sammen med oss. Siden Ida nekter å bli matet om dagen (skal spise selv [:D]), så får hun vår mat - siden den som regel er mindre klinete... Hun koser seg sååå fælt med middagsmaten!!![:D]

Siden hun har statet i bhagen så får hun frukt/yoghurt og brød (hvis det er noe igjen i matboksen) i 1430 tiden i bhagen. Da klarer hun seg veldig greit til middagen er servert!!!

ORIGINAL: Monicus

Jeg lar Andrea få middag glass når hun skal ha middag. og så smaker hun når vi spiser middag. ( eller hun spiser kveldsmat da)

Samme her, men stort sett får vi til hjemmelaget middag til kl 17, blir det noe senere får han glass, så smake på vår.

Her får emily middag litt før eller sammen med oss, spiser som oftes i 16 tiden hverdag.

spiser som regel mat før oss siden det blir så vanskelig med tidene.
thomas spiser kl15 og vi i 17tiden smaker påd et vi spiser

Sånn var det her før, men hun vil ikke bli matet [&:]
Kjempe koselig å få til felles middag i helgene da [:)] Så har en i allefall det felles [:)]

ORIGINAL: toBarn

Vi spiser felles middag kl.17 i ukedagene. Da spiser Ida middag sammen med oss. Siden Ida nekter å bli matet om dagen (skal spise selv [:D]), så får hun vår mat - siden den som regel er mindre klinete... Hun koser seg sååå fælt med middagsmaten!!![:D]

Siden hun har statet i bhagen så får hun frukt/yoghurt og brød (hvis det er noe igjen i matboksen) i 1430 tiden i bhagen. Da klarer hun seg veldig greit til middagen er servert!!!

Thea vil bare ha vår mat hun også, og koser seg sånn [:)]

Håper vi får henne i barnehagen også, for den snacken 14.30 hadde jo holdt henne mett nok til middag ja [;)]

Back
Topp