Spise på hendene

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Her har hun virkelig fått kontroll på hendene så nå er de konstant i munnen. Det er så voldsomt at jeg først trodde hun var skrubbsulten. Men det er sjelden et tegn på det. Så begynte jeg å lure på om det klør i gommene allerede, men det er jo altfor tidlig. Så det er kanskje vanlig dette, når de begynner å bevisst ha styring på hendene? Kan ikke huske at de to første var sånn.

Min er også sånn! Sikler mye mere enn før, hendene er konstant i munnen, smatter og koser seg. Han et også mye mere urolig og litt hvit i gommen, så trodde først det var tenner på gang, men jeg vet ikke? Er kanskje vanlig :p

Masse sokkel og hendene i munne hele tiden her også... :) tror de kan klø litt leeenge før tennene kommer.

Hun har hånda i munnen hele tida her også. Veldig ivrig etter å spise på den. Sikler ikke veldig mye enda, men helt tydelig at det klør.

Her har hun virkelig fått kontroll på hendene så nå er de konstant i munnen. Det er så voldsomt at jeg først trodde hun var skrubbsulten. Men det er sjelden et tegn på det. Så begynte jeg å lure på om det klør i gommene allerede, men det er jo altfor tidlig. Så det er kanskje vanlig dette, når de begynner å bevisst ha styring på hendene? Kan ikke huske at de to første var sånn.
Hvor gammel er hun?
Mini er 6 uker i dag, og han å spiser masse på hendene, begynte for et par dager siden. Trodde først han var kjempesulten her å, men ser ikke ut til at det er det.

Min smatter også på hendene heeele tiden :) Masse sikkel og høye smattelyder. Før ga jeg mat med en gang jeg så det, men har lært at det ikke betyr hun er sulten. Vet ikke hva annet det kan bety..

Her er det også mye hender i munnen:) snakket med HS om det nå, og hun mente at det var en type trøst og trygghet :)

Her også er henda i munnen hele tida. Er så artig nå når ho begynner å respondere mer og få kontroll på armer og bein.

Her er også hånden i munnen så fort smokk eller pupp er ute. Ble litt redd for at det var tenner på vei, men jeg ble lettet når jeg leste denne tråden ;)

Hvor gammel er hun?
Mini er 6 uker i dag, og han å spiser masse på hendene, begynte for et par dager siden. Trodde først han var kjempesulten her å, men ser ikke ut til at det er det.
Hun er 8 uker og det startet vel for drøyt en uke siden.
Godt å høre at det er flere, for da er det nok ikke tenner ;)

Back
Topp