Gapet dem etter den med en gang, eller har du noen gode tips for å få dem til å forstå?
Lille kniper igjen munnen om det er skje han blir matet med. Spiller liten rolle hva som er på den. Gaper gledelig om jeg har noe i hånden, frukt-poser eller glass (vanlig drikke glass altså). Men tar jeg samme innhold på skjeen - NIX!
Lille kniper igjen munnen om det er skje han blir matet med. Spiller liten rolle hva som er på den. Gaper gledelig om jeg har noe i hånden, frukt-poser eller glass (vanlig drikke glass altså). Men tar jeg samme innhold på skjeen - NIX!
flasken med vann er han veldig glad i (vertfall å bite på den haha)! Har også prøvd å la han få spise noe selv samtidig sånn at jeg kan lure noe inn når han gaper til det han selv har. Fungerer 1 eller 2 ganger før han skjønner at det kommer til å skje om han prøver igjen og åpner da ikke munnen før han har maten helt inntil.
skal prøve å skryte masse av han når det er tid for frokost i morgen! Vi har hund selv og det har fungert veldig bra i oppdragelsen hennes. Når jeg først tenker meg om så har jeg nok kansje litt for lik oppdragelse på hunden og bebis