Spise løk, reker, rosenkål osv?

Iceicebaby

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Er det noen av dere som har holdt dere unna løk, reker, rosenkål osv som sies å skulle kunne gi mageknip gjennom melka?

Har dere spist det og bebis har fått magevondt/ikke fått det? Eller har dere bare holdt dere unna?
 
Jeg spiser alt utenom ting med kumelk på grunn av mpa. Babyen er urolig av og til og iblant har hun fortsatt litt vondt i magen men jeg klarer ikke se noe mønster i det, det kan være bare utvikling av tarmene hennes også. Så jeg orker ikke å spekulere for mye. Spiste absolutt alt med storebror og han hadde aldri vondt i magen.
 
Jeg har nå spist både reker & løk og stort sett det meste. Nå er det melkefritt som gjelder her, men utenom det er det tut & kjør her! :wtf: Har ikke merka noe på mini!
 
Jeg spiser alt, og merker ingenting på babyen :Heartpink
 
Spiser alt, merker ingenting på baby. Jeg ønsker ikke å begrense meg i matveien som et føre-var-prinsipp, tilrettelegger heller kostholdet dersom det faktisk viser seg å bli noe problem:Heartred
 
Jeg spiser det jeg har lyst på, med unntak av melk grunnet egen allergi, og merker ingenting på baby. Var sånn med storesøster også, men hun reagerte hvis jeg spiste mengder jordbær (kunne spise litt, men ikke en stor skål jordbær og "fløte", f. eks).
 
Jeg spiser alt. Løk, rosekål, reker o.l går ikke over i blodet, og ergo ikke i melken. Flere har avkreftet disse mytene ☺️
 
Back
Topp