Spise fingrene sine...

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Er det vanlig å bite seg i fingrene når man spiser?
Har en som ble 3 i april, som alltid har hatt det med å bite seg i fingrene når han skal spise. I dag begynte han plutselig å hyle mens han spiste middag, og sa bare "jeg bet fingeren min".

Han kan også plutselig begynne å slå seg i ansiktet for moroskyld, og når han ruller rundt så dunker han hodet hardt i gulvet.

Eldste har alltid vært stikk motsatt, og veldig forsiktig, så litt nysgjerrig på hva som er normalt...?

Jeg har en på ca 4 som stadig (minst en gang i uken) biter seg i fingrene når hn spiser. Gråter og synes det er veldig vondt. Rart de ikke klarer å forstå mekanismen litt før...

Jeg har en på ca 4 som stadig (minst en gang i uken) biter seg i fingrene når hn spiser. Gråter og synes det er veldig vondt. Rart de ikke klarer å forstå mekanismen litt før...

Virker som innebygd. Eldste har alltid vært veldig forsiktig og alltid løftet hodet f.eks og fra hun begynte å rulle ved 3 mnd. Yngste løfter fortsatt ikke hodet og bøyer heller ryggen andre vei, og når vi prøver å forklare at det er lettere om han løfter hodet og buer ryggen, så gjør han det bare enda mer tydelig. For så å klage på at han slo hodet... :/
Får håpe det gir seg etterhvert :facepalm:

Jeg har også to som biter seg i fingrene oftere enn det jeg anser som nødvendig :P Eldste har vel kanskje sluttet nå, men yngste beit seg i fingeren forrige uke :P

Jeg har også to som biter seg i fingrene oftere enn det jeg anser som nødvendig :p Eldste har vel kanskje sluttet nå, men yngste beit seg i fingeren forrige uke :p
Greit å vite at det ikke bare er her... Andre vi har spurt har aldri vært borti det :p

Får virkelig håpe det gir seg, men kan vel brått vare en stund til :nailbiting:

Back
Topp