Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har nylig begynt å høre, så kan ikke så mye enda. Handler mye psykologi, hvordan kroppen vår reagerer på mat, fysisk og psykisk, og hvorfor slankekurer ikke virker for mange. I hovedtrekk så skal man visst kutte ut mel og sukker. altså karbohydrater er lov bare ikke alle typer, så det er ikke lavkarbo, man kan spise frukt feks. Men ikke raffinert sukker. Og det er kun 3 måltider per dag og ganske klare regler for hvilken mat. Men holder på å lære nå. Nysgjerrig om noen hadde erfaring med detteHva går den ut på?
Jeg har nylig begynt å høre, så kan ikke så mye enda. Handler mye psykologi, hvordan kroppen vår reagerer på mat, fysisk og psykisk, og hvorfor slankekurer ikke virker for mange. I hovedtrekk så skal man visst kutte ut mel og sukker. altså karbohydrater er lov bare ikke alle typer, så det er ikke lavkarbo, man kan spise frukt feks. Men ikke raffinert sukker. Og det er kun 3 måltider per dag og ganske klare regler for hvilken mat. Men holder på å lære nå. Nysgjerrig om noen hadde erfaring med dette![]()
Jeg har nylig begynt å høre, så kan ikke så mye enda. Handler mye psykologi, hvordan kroppen vår reagerer på mat, fysisk og psykisk, og hvorfor slankekurer ikke virker for mange. I hovedtrekk så skal man visst kutte ut mel og sukker. altså karbohydrater er lov bare ikke alle typer, så det er ikke lavkarbo, man kan spise frukt feks. Men ikke raffinert sukker. Og det er kun 3 måltider per dag og ganske klare regler for hvilken mat. Men holder på å lære nå. Nysgjerrig om noen hadde erfaring med dette![]()