Dette er sikkert et superteit spørsmål ; kan man bruke tampong om man har hormonspiral? Skal få satt inn på kontrollen. Har aldri brukt spiral og skeptisk til å ha en "ting" inni meg, Håper noen kan svare meg
Det skal gå fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er sikkert et superteit spørsmål ; kan man bruke tampong om man har hormonspiral? Skal få satt inn på kontrollen. Har aldri brukt spiral og skeptisk til å ha en "ting" inni meg, Håper noen kan svare meg
Jeg fikk beskjed om helst ikke..pga tampongen KAN henge seg fast i trådene på spiralen. Alt etter hvor lange trådene er.Det skal gå fintingen spørsmål er for teite
![]()
Jeg fikk beskjed om helst ikke..pga tampongen KAN henge seg fast i trådene på spiralen. Alt etter hvor lange trådene er.