Spiral

Lefsen84

Forumet er livet
Hei. Kan man bruke spiral som abort hvis man mistenker graviditet? Er ei uke til jeg skal ha mensen, men har så sinnsykt ømme bryster, hele døgnet.
Bruker kondom og pearly, så dobbel prevensjon og kondom har ikke sprukket

Jeg syns du burde sende en melding til fastlegen om du har spørsmål om prevensjon og eventuell abort. Eggløsning kan ha omtrent like symptomer som graviditet, så du kan jo evt vente en uke eller lenger og ta en graviditetstest før du snakker med legen.

Du bør først og fremst ta en graviditetstest. Er den positiv da kontakt med fastlegen, men av erfaring tuller ofte kroppen når vi har spiral.

Jeg syns du burde sende en melding til fastlegen om du har spørsmål om prevensjon og eventuell abort. Eggløsning kan ha omtrent like symptomer som graviditet, så du kan jo evt vente en uke eller lenger og ta en graviditetstest før du snakker med legen.

eggløsningen har vært og er 1 uke til jeg skal ha mensen.
Ja hvis ikke mensen kommer så må jeg det fader er så drittlei styret med angst og panikk hver dag

Du bør først og fremst ta en graviditetstest. Er den positiv da kontakt med fastlegen, men av erfaring tuller ofte kroppen når vi har spiral.
For tidlig å teste.. er på dag 21 av 28..
har hatt kobberspiral i 5 år og tok den ut i sommer som var. Jeg ville ikke ha den på nytt da jeg blødde mer og hadde mellom blødninger ved EL. Fikk anemi pga det. Og vanlig horomonell prevensjon tåler jeg ikke..

Vet de bruker kobberspiral som «abort»

Back
Topp