spiral

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
kjenner dere noe til den inni der?
tok den for en snart en uke siden,syns jeg kjenner den er på vei ut eller noe... er vel ikke på vei ut, men kjenner liksom noe der som ikke ellers har vært der[&:][8D]

kødder du?? jeg som skal sette inn spiral om ei uke! ikke si sånn a...! [&:]
var det vondt å sette den inn??

merker ikke noe jeg..! du skal ikke merke noe? kanskje du burde på en sjekk?

Jeg merker heller ikke noe til den, men tror av og til den er på vei ut -men det er bare fordi jeg vet det er noe oppi der [8D][8D]

ORIGINAL: MariaMommy

Jeg merker heller ikke noe til den, men tror av og til den er på vei ut -men det er bare fordi jeg vet det er noe oppi der [8D][8D]

Som når man er gravid, opp en litt tung trapp, og du tror ungen er på vei ut???[8D]

ORIGINAL: *Minibønna*

Som når man er gravid, opp en litt tung trapp, og du tror ungen er på vei ut???[8D]

Jepp -hehe, god beskrivelse [:D][:D]

noen ganger er det litt ubehagelig og jeg får sånn kald gufs i hele kroppen( grunnet smerten) den er mild,men dog..

mulig jeg må be om ny sjekk da... skal liksom finne trådene selv-finner ikke en dritt jeg[8D]
fader jeg angrer på at fastlege satt den inn,burde gått til gyn.

har hun satt den feil så er det vel jeg som må ut med nye 1200

ORIGINAL: Storetroll

kødder du?? jeg som skal sette inn spiral om ei uke! ikke si sånn a...! [&:]
var det vondt å sette den inn??

gikk fint å sette inn, kun litt ubehagelig.
fikk litt rie følelse etter på da,men var klar over det.
ta en del paracet/ibux først!=)

hehe,psyken spiller enn ofte et puss..
jeg føler jeg kjenner noe, men er jo ikke lett å forklare det... så er det disse kulde gufsene jeg får i kroppen når jeg kjenner det ubehagelig der nede.

ORIGINAL: *Nikki*

hehe,psyken spiller enn ofte et puss..
jeg føler jeg kjenner noe, men er jo ikke lett å forklare det... så er det disse kulde gufsene jeg får i kroppen når jeg kjenner det ubehagelig der nede.

Hvis du opplever det så bør du sjekke det, skal ikke være sånn!!! Høres svært så ubehagelig ut....
Jeg har fått time til ultralyd hos gynekolog i mars, da skal hun sjekke at den sitter riktig...få legen din til å henvise deg til ultralyd!!!

blir det billigere om jeg får henvisning til gynekolog kanskje=)
hun mamma går til tar 700 for en sjekk.......ok nok det da, men litt kjipt etter å ha betalt spiral og vanlig legetime..

da må jeg be om time..kjenner disse ubehagelige greiene nå også..
litt soom stikkinger/pulsering på en måte...forbanna shit da.... skulle gått for min elskede cerazette

Uff da, sjekk det opp.
Jeg satt inn min hos gynekolog. Han tok ultralyd etterpå for å se at han hadde satt den inn riktig.
Jeg måtte ha bedøvelse for å kunne sette den inn pga forholda inni grotta[;)]
Livmoren ligger veldig langt opp og bakover.

hun mamma går til tar 700 for en sjekk.......ok nok det da, men litt kjipt etter å ha betalt spiral og vanlig legetime..

litt soom stikkinger/pulsering på en måte...forbanna shit da.... skulle gått for min elskede cerazette

Håper da inderlig ikke at det koster 700 kr -da skulle jeg likegodt satt den inn hos gyn med en gang -spent jeg nå!!!
Cerazette funka jo ikke på meg, så satser på at spiralen gjør jobben....
Men skjønner for din del da, cerazette funka jo som heia på deg [:)]

jeg burde tenkt på det med gynekolog litt før... nå blir det jo ganske så ekstra utgift å gå tgynekolog. men verd det da...
hun sa alt så skikkelig bra ut[8D] dette skulle bli enkelt og greit å sette inn...
jeg som elsker å sprike med beina da...[:'(]

Håper da inderlig ikke at det koster 700 kr -da skulle jeg likegodt satt den inn hos gyn med en gang -spent jeg nå!!!

aner ikke om alle tar dette da.. men hun tar det iallefall...
da hadde det beste vært å gjort det hos gyn med en gang,fremfor fastlege. men du fikk henvisning av legen din?
cerazette var knall!=) du ble gravid på den? eller hvordan var dette...

aner ikke om alle tar dette da.. men hun tar det iallefall...
da hadde det beste vært å gjort det hos gyn med en gang,fremfor fastlege. men du fikk henvisning av legen din?
cerazette var knall!=) du ble gravid på den? eller hvordan var dette...

Jeg har fått brev om innkalling til ultralyd bare, legen som ordna...

Ble ikke gravid på den nei, jeg bare blødde hele tida når jeg gikk på den -var noe dritt!! Gikk på den ei stund og så slutta jeg for at jeg ikke orka mer...
Håper spiralen stopper mensen helt, kjenner jeg er klar for det [:)]

ikke blødd noen jeg=))))
eller bare samme dagen og så vidt noe dag 2

Ikke blødd noe særlig etter spiralen ble satt inn, men håper på at jeg slipper mensen helt etter hvert -er veldig vanlig i hvertfall[:)]

jeg hadde jo enda ikke fått mens[:D] legen sa jeg trolig ikke får det siden jg ikke gjorde d på pillene,
ikke lett å skrive med 1 hånd og bell i armen[8D]
blir kort her[:D]

Back
Topp