Spiral trøbbe!

*IdaMor*

Elsker forumet
Noen som har opplevd at spiralen har fyttet på seg? Har hormon spiral og sist jag var til gyn (for andre ting :p ) så klipte han tråden for jeg syntes den var så lang. Han klipte den så kort at jeg kjente den såvidt der oppe :p men nå er den borte og det er ganske så vondt der nede :/ kjennes ut som nedpress :O noen som har opplevd lignende?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg opplevde at trådene plutselig var forsvunnet, og fastlegen min kunne ikke se noe, så jeg ble sent til sykehuset på UL for å sjekke. Der fikk jeg en sur lege til å fortelle meg at den var på plass, og at trådene ikke var synlige betydde ingenting. :S Kan være greit å ringe fastlege i alle fall.

Ok, hadde du smerter da? Kjennes ut som stikkende smerter nederst i magen og oppi hufsa :p håper det ikke er noe galt. Har egentlig ikke råd til å gå til legen :/ er så typisk at dette skulle skje nå.. ei uke etter jeg var hos gyn... har vært der mye det siste året, de må jo begynne å tro at jeg synes det er morro å ligge der :p (gjør ikke det altså!)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jepp. Den datt delvis ut etter 2 år. Satte seg fast i livmorhalsen. Ble lagt inn på akutten me enorme smerter. Da fødselslegen sjekket meg fant han spiralen i livmorhalsen. Han måtte slite og dra hardt for å få den ut. Da den va ute forsvant smertene. Va øm noen dager etterpå men ikke så intense smerter.

Hadde smerter i ca 1 uke som ble verre og verre. Dro da t legen som sendte meg på sykehus me mistanke om blindtarmbetennelse, noe som viste seg å være spiralen.

Back
Topp