spiral og mensen

Joker

Betatt av forumet
Jeg skal sette inn kobberspiral om noen dager. og det jeg lurer på er om mensen vil komme når jeg setter inn den?

Det gikk 1 år før jeg fikk mensen tilbake sist, fikk den faktisk akkurat på 1 års dagen til sønnen min[;)]

....og det var veldig greit å slippe den så lenge[:D] men da gikk jeg ikke på noen type prevansjon.

*dytter opp*
Lurer litt på det samme!

jeg har hørt at mensen KAN holde seg vekke med hormonspiral.. ikke kobberen.. men vet ikke

tror jeg missforsto litt [8D] hehe. det vet jeg desverre ikke. men dytt [:D]

Jeg hadde hormonspiral.

Jeg fikk satt den inn 12 uker etter fødsel, hadde ikke mensen da, men hun satt den inn like vel..
Blødde 6 mnd'er i strekk, og MYE, så mye at jeg tilslutt måtte få medisiner for å holde på nok blod i kropppen til å fungere.. Så ble den tatt ut tilslutt, og godt var det for da var jo Mathias unnfanget!![:)]

Er ikke meningen å skremme deg, hehe, men det er iallefall min spiral-erfaring.

Men i teorien kan man blø de 3 første månedene og de aller fleste "mister" mensen etter det..

Og slik jeg forstod det så får man kraftigere blødninger av kobberspiralen, eller kan da..

ja, det står at man kan få kraftigere blødninger[X(], men jeg får gi den et forsøk.

Men har ikke lyst på mensen[:'(] frister å ikke bruke noe prevansjon. Men fikk full panikk i forgårs da jeg våknet med morgenkvalme. Virkelig full panikk! Test ble kjøpt, og heldigvis negativ[;)]

så da fikk jeg hvertfall en "lærepenge", så prevansjon SKAL brukes[8D]

ORIGINAL: Joker

ja, det står at man kan få kraftigere blødninger[X(], men jeg får gi den et forsøk.

Men har ikke lyst på mensen[:'(] frister å ikke bruke noe prevansjon. Men fikk full panikk i forgårs da jeg våknet med morgenkvalme. Virkelig full panikk! Test ble kjøpt, og heldigvis negativ[;)]

så da fikk jeg hvertfall en "lærepenge", så prevansjon SKAL brukes[8D]

Hehe! Know the feeling [8D]

Jeg skal gjøre det enkelt å greit denne gangen, prøve p-piller å se om det går..[:)]
Lettere å slutte på om det blir nødvendig enn spiral..[:)]

Back
Topp