jeg satte inn hormon for ei uke siden, og kjente litt ubehag under innsetting, litte grann murringer utover den dagen,litt svimmel dagen etter, men ikke kjent noen ting i ettertid!! (gubben syns oxo d var VELDIG rart at j ikke kjente den plastikk dingsen som var døtta oppi der, som han sa! hi hi..) blødde litt den dagen, og begynte og spotte litt igjen igår, men fikk beskjed av gu at d var normalt og spotte litt i 2-3 mnd etter, fordi kroppen vendte seg til den!
men j anbefaler og få innsatt hos gu, ikke fastlegen. gu bruker da ul for og sjekke at den ligger helt rett før du drar. som regel skal man inn til sjekk og kontroll etter 3mnd!
Jeg anger ingenting på at j satte den inn! gikk på p-pilla i 7år, og er SÅ lei og måtte ta den pilla hver dag, ha den plagsomme mensen men smerter og alt tilbehør, så hormon spiral var hvertfall riktig for meg!![:D]
Er jo bare og få tatt den ut hvis man ikke er fornøyd, eller reagerer på hormonet(noe som gu sa var VELDIG sjeldent). men d blir jo da en kort og litt dyr affere.. spiralen koster jo 1200.-, og innsetting betalte j 395.- for.. men d holder jo i fem år da! (selvom j skal ta ut om to år, for da skal vi prøve på nr to!![:D])
Lykketil med valget ditt![:)]