Spinning

BabyBaby81

Flørter med forumet
Aprilbarna`15
I dag var jeg på min første spinningtime som gravid. Deilig! :) Men tok det rolig, torte ikke å gi på mot maks....- vil være ekstra forsiktig nå før jeg vet om alt er ok inni der. Blir godt å få vært på ul time. Men føles leeenge til :confused:

Noen flere gravide som spinner? :anyone

Så bra da :) Jeg har bare vært på 1 trening etter jeg ble gravid... Går fast på Zumba, men har ikke hatt overskudd at all! Men på mandag starter et kurs jeg har betalt for så da blir d ihvertfall 1 dag i uken fast framover :)

Så bra! :) Var veldig deilig etterpå, selvom jeg var små kvalm og super trøtt (våknet 05 i dag) da jeg gikk til timen. Men merket ikke noe til kvalmen under timen, så det var bra. Målet er å trene under hele svangerskapet. :thumleft

Har spinna begge mine svangerskap, helt opp til noen uker før fødsel begge gangene. Utrolig deilig!

Storesøster 2009
Lillesøster 2013
Lille spire 2015

Jeg også trener bla spinning. Trent mye i mine tidligere graviditeter også uten at det har vært noe problem. Forrige svangerskap var jeg på min siste spinningtime fredag kveld og fødte søndag morgen:)

Er SÅ misunnelig på dere som kan trene.. ligget på sofaen i 2 uker nå pga kvalme og det er så uvant og kjedelig!!! Håper dette går over så jeg kan komme tilbake til treningsrutinene!!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja nå skal det sant sies at jeg også har holdt sofaen de siste ukene, så trøtt og kvalm. Men er flink til å sykle og gå til og fra barnehagen hver dag, og tar meg noen små turer ut i skogen. Men ikke treningssenter enda, venter til formen blir litt bedre. Men regner med at jeg skal på styrke trening neste uke dersom formen kommer seg.
Men flere enn meg som syns det er litt ekkelt å trene nå i begynnelsen. Så redd noe skal gå galt

Ja nå skal det sant sies at jeg også har holdt sofaen de siste ukene, så trøtt og kvalm. Men er flink til å sykle og gå til og fra barnehagen hver dag, og tar meg noen små turer ut i skogen. Men ikke treningssenter enda, venter til formen blir litt bedre. Men regner med at jeg skal på styrke trening neste uke dersom formen kommer seg.
Men flere enn meg som syns det er litt ekkelt å trene nå i begynnelsen. Så redd noe skal gå galt

Ikke så redd egentlig.. bare gått ned på belastning og intensitet.. men for min del har jeg rett og slett ikke klart :-( prøvde å gå en 10 min tur med hunden, men det var absolutt det meste jeg har klart i løpet av en dag hittil :-/ lei av å være konstant kvalm

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hellige meg som jobber på treningssenter :D Håper jeg klarer å fortsette å være aktiv hele svangerskapet denne gangen. Forrige gang var jeg i null aktivitet pga kvalme og deretter bekkenløsning. Gikk også opp 25kg!! :p Skal på første spinning siden pos test på mandag tenkte jeg :) Håper det går bare bra!

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg har det på samme måte, er redd for at jeg skal presse meg for hardt og at noe skal gå galt.. Prøver å ta to fjellturer i uken der jeg går i rolig tempo. Men har egentlig lyst å løpe opp så fort jeg kan for å slå min personlige rekord opp den løypen jeg tar;)

Back
Topp