Spiller du ett instrument?

Jeg kan spille litt piano :) Har også spilt litt klarinett og tverrfløyte :)

Har spilt tverrfløyte siden jeg gikk på barneskolen. Hender jeg tar fløyta frem fra boden om jeg får ånden over meg ;)

Har spilt fløyte siden jeg var fire år, og på ungdomsskolen lærte jeg meg saksofon i tillegg :)
Ellers har jeg lært meg litt gitar og prøvd å lære meg piano :p

Ikke nå lengre. Men har spilt klarinett og sax i min ungdom.

Jeg spilte klarinett på barneskolen, har spilt keyboard i 2 år, og bass i 2 år ;-)

Spilte fiolin i ni år i et ungdomssymfoniorkester, men ville plutselig ikke mer fordi jeg drev med idrett på topplan og det krevde mye (det gjorde nemlig spillingen også ;) ). Aldri tatt i en fiolin siden den gangen, gitt. I dag ville det høres mer ut som et helt orkester med skrikende katter tror jeg om jeg skulle spilt..... Spilte gitar på ungdomsskolen samt litt piano. Spiller ingenting i dag.

Spilte fiolin i ni år i et ungdomssymfoniorkester, men ville plutselig ikke mer fordi jeg drev med idrett på topplan og det krevde mye (det gjorde nemlig spillingen også ;) ). Aldri tatt i en fiolin siden den gangen, gitt. I dag ville det høres mer ut som et helt orkester med skrikende katter tror jeg om jeg skulle spilt..... Spilte gitar på ungdomsskolen samt litt piano. Spiller ingenting i dag.
Samme her, spilte også i ett ungdomssymfoniorkester men sluttet etterhvert da skolen også krevde sitt. Hadde nok ikke hørtes bra ut idag for å si det slik :-)

Jeg hadde sang som hovedinstrument på musikklinja, samt at jeg spilte litt gitar og piano på den tiden. Vedlikeholder desverre ingen av dem annet enn at jeg synger for lillemor:)

Kan klarinett, litt tverrfløyte og saxofon, trommer, bassgitar, gitar, piano, litt fiolin. Mye musikk i oppveksten, korps og musikk på høgskolen! Glemte nesten å nevne trekkspill. Pappa var veldig ivrig på trekkspill da jeg var liten, så jeg fikk eget og lærte å spille! :P

Kan spille fløyte :)

Spilte piano når jeg var yngre, men har ikke gjort det på mange år nå:)

Jeg har spilt klarinett og althorn i skolekorps i 11 år.
Sluttet for.... 16 år siden eller noe og har ikke tatt i de instrumentene igjen. Høres sikkert ikke bra ut i dag :-P

Vi har piano på jobben (bhg), så trykker litt på det innimellom ;-) Men kan ikke noe særlig da

Back
Topp