Spilleliste til fødselen

Arandir

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Holder på å lage en Spotifyliste til å ha med på føden. Noen som har noen forslag?:)

Liker alt mulig, men tenkte å holde det litt sånn rolig og avslappende under fødsel. Tror du ikke det er lurest?:)

Tenker det kommer an på hva du vil ha ut av musikken også.. Jeg personlig hadde ikke klart å ha sånn 'bakgrunnsmusikk' - jeg ville hatt noe med litt mer trøkk, ikke helt treningsmusikk, men noe i mellom... Noe som løfter humøret?

Jeg er veldig glad i sangene som blir gjeninnspilt av Glee-crewet, der får man ganske mye forskjellig popklassikere innen kort rekkevidde - slippe å lete etter rett artist etc..

Hvis du vil ha noe beroligende/rolig så synes jeg mye av enya-musikken er sånn man bare kan flyte på, ganske behagelig å lytte til. ;-)

Er ikke helt sikker.. Jordmor sa det var lurt å bli sint, så i så fall burde man kanskje ha rockemusikk. Men ser for meg at jeg vil bli stressa av det:P
Tenker kanskje noe i Ed Sheeran-kategorien:) Rolig, men likevel ikke.

Har du hørt noe på Siri Nilsen?
Evnt også Melissa horn?

Mye fin musikk :-) rolig og behagelige stemmer.

Jeg har ingen spesiell liste. Om jeg får lyst å høre på musikk så bruker jeg bare det som allerede ligger på mobilen :P hadde med en hel cd sist gang uten å ha fått bruk for den :)

Jeg har ingen spesiell liste. Om jeg får lyst å høre på musikk så bruker jeg bare det som allerede ligger på mobilen :P hadde med en hel cd sist gang uten å ha fått bruk for den :)

Jojo, det kan man jo gjøre, men jeg ser for meg at jeg kommer til å være litt for ufokusert/fokusert på noe annet til å være DJ:D Da er det greit med noe klart som mannen kan slenge på, så jeg slipper å føde til noe sært noe som han finner frem;)

Lurt g bli sint? så meditasjonslydspor er ikke tingen? hva med Motorhead ?

Jordmor som sa det var lurt å bli sint, jeg er litt usikker:) Pluss at jeg må jo tenke litt på knøttet:p Hva slags soundtrack han vil sette pris på å komme til verden til. Tipper at metal utgår, ihvertfall:p

Jeg har jo hørt av en vil ha samme forhold når en skal føde som når en skal sove : Litt mørkt rolig og avslappende trygt og sånn. Jeg vet at en fort kan miste besinnelsen men trodde ikke det var "ønskelig" men for å grave dypt etter krefter du ikke visste du hadde så er det kansje ikke så feil heller. Får lage to spillister en med kose musikk og en annen med rock/ metall yuhuuu :)

Fikk du laget deg liste?
Jeg har begynt nå, i tilfelle samboer har glemt... ;-)

Eg har faktisk fått anbefalt å laga ei lista te å ha me på føden. Denna lagde eg for ei stond si,og har hørt mykje på an i bilen.. So mini og eg har allerede kost oss me denna!;) blei sagt at om ein har på musikk onda fødsel kan da vera me å hjelpa oss å få orden på fokus onda rier og slikt.. So eg storsatsa på å fiksa meg ein høgtalar før den tid.. :-P

Har ein salig blanding, men masse snacks so de ser (om eg får te detta me link då..;) heh..)

http://open.spotify.com/user/prinsessepokkis/playlist/0NJavOzOQfXhsA7h3TQCuM

Eg har faktisk fått anbefalt å laga ei lista te å ha me på føden. Denna lagde eg for ei stond si,og har hørt mykje på an i bilen.. So mini og eg har allerede kost oss me denna!;) blei sagt at om ein har på musikk onda fødsel kan da vera me å hjelpa oss å få orden på fokus onda rier og slikt.. So eg storsatsa på å fiksa meg ein høgtalar før den tid.. :-P

Har ein salig blanding, men masse snacks so de ser (om eg får te detta me link då..;) heh..)

Så ut som en bra liste det!
Ganske ulik min, men du har noen gull der som jeg skal lytte gjennom i morra. Hvis jeg ikke føder i natt da?

Veldig mye bra der, Plokkfisk! Men jeg måtte le når jeg så du hadde RATM - Killing in the name of. Her skal det trøkkes!!:D haha:p

Så ut som en bra liste det!
Ganske ulik min, men du har noen gull der som jeg skal lytte gjennom i morra. Hvis jeg ikke føder i natt da?

Da e ei salig blanding vertfall.. Heh..:-P oo.. Skulle vore typisk!;) spennande tid no vertfall!!:D

Back
Topp