Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MsMoHo
Hehe.. Ikke meningen å le, men når du ligger der så driter du i om der er musikk eller ikke...
Det er iallefall min opplevelse, hadde ikke brydd meg om ett korps sto inn på fødestua og spilte engang ! [8D]
ORIGINAL: maltesers
Er jo ikke akkurat til de værste pressriene jeg tenker på da!!
Er hvis ting tar tid! [8D]
ORIGINAL: Delightful
Nå spurte ikke ts om hun skal lage spilleliste til fødsel eller ikke, hun har bestemt seg for å gjøre det, men allikevel må dere henge dere opp i dette. Det er da ingen fødsler som er like, dere vet absolutt ikke om hun får hørt på musikk eller ikke. Svar på det hun spør om da, for pokker!
- Fix you med Coldplay
- Unintended med Muse
- Feel med Robbie Williams
- Chasing Cars med Snow Patrol
Nå spurte ikke ts om hun skal lage spilleliste til fødsel eller ikke, hun har bestemt seg for å gjøre det, men allikevel må dere henge dere opp i dette. Det er da ingen fødsler som er like, dere vet absolutt ikke om hun får hørt på musikk eller ikke. Svar på det hun spør om da, for pokker!
- Fix you med Coldplay
- Unintended med Muse
Tusen takk! [:)]
- Fix you med Coldplay
- Unintended med Muse
Tusen takk! [:)]
Bare hyggelig :)
Lykke til med fødsel og masse god musikk ;)
ORIGINAL: Refleksheks
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: MsMoHo
Hehe.. Ikke meningen å le, men når du ligger der så driter du i om der er musikk eller ikke...
Det er iallefall min opplevelse, hadde ikke brydd meg om ett korps sto inn på fødestua og spilte engang ! [8D]
Sign, hahahaha! [:D]
Når man skal føde for første gang - så ER det for første gang, og man ANER ikke noe om hva som skal skje, hvordan en kommer til å reagere, hvilket fokus en klarer å holde eller what so fuckin ever. MEN; Om en dame som SKAL føde for første gang - får en følelse av kontroll fordi hun ser for seg noe, hun planlegger noe - kanskje det gir en trygghetsfølelse å prøve å danne en trygg ramme omkring det ved kjente sanger... Hvorfor ikke bare la henne få HA den følelsen av trygghet - ro - en følelse av kontroll?
Må slike kjipe "Ædda bædda, jeg har født en milliard ganger før - og VET hvordan det er"- kjerringer komme på banen?
ORIGINAL: Tullerusket
jeg hadde pakka full mp3 spillern med allskens slags beroligende klassisk musikk,enya & diverse.
da det var i gang å jeg kåm på sykehuset så årka jeg ikke tenke på å høre på musikk oppi all smerten. jeg kunne hatt et helt symfoniorkester på fødestua uten å ha brydd meg.
Men det ligger relaxing-music på spotify vet jeg:) Søk på det så kommer det opp en del:)