Spilleliste til fødsel!

maltesers

Forumet er livet
Sitter her å lager spilleliste til fødselen, rolige sanger!
Og jeg tar imot alt av tips!
Er rimelig altetende egentlig![:)]

Hehe.. Ikke meningen å le, men når du ligger der så driter du i om der er musikk eller ikke...

Det er iallefall min opplevelse, hadde ikke brydd meg om ett korps sto inn på fødestua og spilte engang ! [8D]

ORIGINAL: MsMoHo

Hehe.. Ikke meningen å le, men når du ligger der så driter du i om der er musikk eller ikke...

Det er iallefall min opplevelse, hadde ikke brydd meg om ett korps sto inn på fødestua og spilte engang ! [8D]

Sign[8D]

Er jo ikke akkurat til de værste pressriene jeg tenker på da!!
Er hvis ting tar tid! [8D]

Jeg kan si med nesten 100% sikkerhet at du kommer til å glemme å høre på musikken under fødselen [;)]

Pink - I don't believe you
Lady Antebellum - Need you now

ORIGINAL: maltesers

Er jo ikke akkurat til de værste pressriene jeg tenker på da!!
Er hvis ting tar tid! [8D]

Tok over 50 timer for meg... fortsatt hadde jeg ikke brydd meg døyten om musikk... her gjalt det bare om å puste seg gjennom riene , alt annet dreit jeg i[8D]

Jojo, men nå var ikke spm om jeg kom til å høre på eller ikke. Det var om dere hadde noen fine sanger å dele[:)]
Kan jo ikke si nå hvordan fødselen blir uansett!

Laget og cd med masse rolig musikk på og det hjalp ein  heil del[:)][:)]
Eg hadde madrugada,bjørn eidsvåg,pink,celin dion,brandi carlile,kelly clarkson,yohanna

Nå spurte ikke ts om hun skal lage spilleliste til fødsel eller ikke, hun har bestemt seg for å gjøre det, men allikevel må dere henge dere opp i dette. Det er da ingen fødsler som er like, dere vet absolutt ikke om hun får hørt på musikk eller ikke. Svar på det hun spør om da, for pokker!

- Fix you med Coldplay
- Unintended med Muse
- Feel med Robbie Williams
- Chasing Cars med Snow Patrol

Sign, hahahaha! [:D]

ORIGINAL: Delightful

Nå spurte ikke ts om hun skal lage spilleliste til fødsel eller ikke, hun har bestemt seg for å gjøre det, men allikevel må dere henge dere opp i dette. Det er da ingen fødsler som er like, dere vet absolutt ikke om hun får hørt på musikk eller ikke. Svar på det hun spør om da, for pokker!

- Fix you med Coldplay
- Unintended med Muse

Tusen takk! [:)]

- Fix you med Coldplay
- Unintended med Muse

Bare hyggelig :)
Lykke til med fødsel og masse god musikk ;)

- Fix you med Coldplay
- Unintended med Muse

Bare hyggelig :)
Lykke til med fødsel og masse god musikk ;)

Takk for det![:D]

ORIGINAL: Caffe Mocca

Laget og cd med masse rolig musikk på og det hjalp ein  heil del[:)][:)]
Eg hadde madrugada,bjørn eidsvåg,pink,celin dion,brandi carlile,kelly clarkson,yohanna

Godt å høre![:D]

Kanskje noen du kan tekstene godt til? Da tenker du kanskje på tekst og synger litt for å få tid til å gå [:)]

ORIGINAL: Thersley

Kanskje noen du kan tekstene godt til? Da tenker du kanskje på tekst og synger litt for å få tid til å gå [:)]

De står først på lista![;)]

bruno mars - granade
bruno mars - Just the Way You Are
take that - the flood
one republic - good life

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: Sicily

Sign, hahahaha! [:D]

Når man skal føde for første gang - så ER det for første gang, og man ANER ikke noe om hva som skal skje, hvordan en kommer til å reagere, hvilket fokus en klarer å holde eller what so fuckin ever. MEN; Om en dame som SKAL føde for første gang - får en følelse av kontroll fordi hun ser for seg noe, hun planlegger noe - kanskje det gir en trygghetsfølelse å prøve å danne en trygg ramme omkring det ved kjente sanger... Hvorfor ikke bare la henne få HA den følelsen av trygghet - ro - en følelse av kontroll?
Må slike kjipe "Ædda bædda, jeg har født en milliard ganger før - og VET hvordan det er"- kjerringer komme på banen?

Hihi! :P Godt sagt![8D]

jeg hadde pakka full mp3 spillern med allskens slags beroligende klassisk musikk,enya & diverse.
da det var i gang å jeg kåm på sykehuset så årka jeg ikke tenke på å høre på musikk oppi all smerten. jeg kunne hatt et helt symfoniorkester på fødestua uten å ha brydd meg.

Men det ligger relaxing-music på spotify vet jeg:) Søk på det så kommer det opp en del:)

ORIGINAL: Tullerusket

jeg hadde pakka full mp3 spillern med allskens slags beroligende klassisk musikk,enya & diverse.
da det var i gang å jeg kåm på sykehuset så årka jeg ikke tenke på å høre på musikk oppi all smerten. jeg kunne hatt et helt symfoniorkester på fødestua uten å ha brydd meg.

Men det ligger relaxing-music på spotify vet jeg:) Søk på det så kommer det opp en del:)

Har ikke spotify jeg![8D]

Back
Topp