Spill på tlfn?

jenta86

Gift med forumet
Har dere noe spill dere spiller?

Jeg har selv kun Candy crush saga nå,har hatt noen andre tidligere men blir fort avhengig :p

Har to spill:

Kabal og Angry Birds :rolleyes:

Helt avhengig av hay day før fødselen. Ligger der enda, men har ikke spilt det på ti uker :p

Spilte mye farm hero den siste tiden før fødselen, ikke hatt tid etterpå ;)

Fort hekta og fort lei!

Vært borti de fleste som er på topp til enhver tid, men blir fort kjedelig.

Mannen spiller fortsatt wordfeud daglig. Tror det er 5. året! Eneste han spiller da, skjønner det ikke - er jo så kjedelig!

Fort hekta og fort lei!

Vært borti de fleste som er på topp til enhver tid, men blir fort kjedelig.

Mannen spiller fortsatt wordfeud daglig. Tror det er 5. året! Eneste han spiller da, skjønner det ikke - er jo så kjedelig!
Såpass :p

Ble du for hekta?:p Tenkt på det, men samtidig har jeg litt lyst å spille. Har bare ikke tiden:p
Alt for hekta! Vet ikke hvor mange ganger jeg måtte lade tlfn pr dag jeg,men.. :p

Alt for hekta! Vet ikke hvor mange ganger jeg måtte lade tlfn pr dag jeg,men.. :p

Haha. Samme her! Valgte strategisk å alltid sitte på samme plass i sofaen fordi da rakk akkurat laderen til mobilen :p enda verre når jeg fikk det på ipaden og :p

Haha. Samme her! Valgte strategisk å alltid sitte på samme plass i sofaen fordi da rakk akkurat laderen til mobilen :p enda verre når jeg fikk det på ipaden og :p
Prøvde på padn t jenta,men da ble hun sur for at jeg tok over ;)

Candy crush og pet rescue. Greit å koble av litt med noe sånt.

Spiller hayday daglig å det har jeg gjort lenge! Det har vel blitt en hobby omtrent:p

Spilte hay day lenge, men når jeg kom så langt at det tok en halvtime bare å gå gjennom alt på morgenen, så ga jeg opp. :p ain't nobody got time for that!

Back
Topp