Spill på mobil? har du mange?

Best fiends, Homescapes og Gardenscapes er de jeg spillet mest. Har Wizards Unite også, men er så lite mobl for tiden at jeg ikke spiller noe særlig, håper å spille litt når jeg er på beina igjen. Har noen andre tilfeldige spill jeg aldri spiller også.

Hva er de der scapers-spillene i praksis? Reklamen ser gøy ut, helt til det ser ut som man må spille småspill av typen "match 3 like" støtt og stadig, er det sånn?

Hva er de der scapers-spillene i praksis? Reklamen ser gøy ut, helt til det ser ut som man må spille småspill av typen "match 3 like" støtt og stadig, er det sånn?

Ja, hovedspillet er å matche tre eller flere like, så får man poeng som man pusser opp hage og hus for. Så man gjør det ikke for oppussingen, men fordi man liker selve spillet:)

Ja, hovedspillet er å matche tre eller flere like, så får man poeng som man pusser opp hage og hus for. Så man gjør det ikke for oppussingen, men fordi man liker selve spillet:)

Jeg hadde heller likt oppussingen eller hagen, ikke de tre og tre. Så da blir det altså meningsløst for meg, ser jeg. Greit, da bekreftet jeg det, og slipper sløse bort tid på det :) Takk for svar

(Jeg kan like 3 og 3, men da for DET og uten hage/hus-delen. Hver for seg ville de oppfylle hver sine ønsker for meg, sammen blir det bare frustrasjon)

Candy Crush Saga. Kan høre podkast samtidig eller forelesninger :happy: Ellers spiller jeg veldig lite. Guttene hjemme får ta den delen :D

Ingress, pokemon go, wordfeud og primetime. Førstnevnte brukte jeg å spille mye før jeg ble mamma, nå er den forvist til gåinga til/fra jobb :)

Back
Topp